Agenţia de PR Golin are un nou director de creaţie. Este vorba de Ioana Munteanu, creativ cu aproape 20 de ani de experienţă în piaţa de publicitate. Din această poziţie, Ioana Munteanu coordonează partea de creaţie al agenţiei.
Cine este Ioana Munteanu?
Ioana Munteanu lucrează în publicitate din 2005 şi a strâns un portofoliu consistent de clienţi şi de trofee. Expertiza sa acoperă clienti din industrii diverse precum FMCG, retail, QSR, farma, auto, financiar-bancar.
A început în calitate de copywriter la GMP Advertising, apoi a trecut la Leo Burnett.
Între 2008 şi 2016, a fost Group Creatie Director la GMP Webstyler, apoi a trecur la McCann, unde a fost Senior Creative. În 2018 Art Directors România - ADC a desemnat-o copywriterul anului. A semnat, printre altele, campania Trăiască Capra Vecinului, pentru Press One, desemnată de ADC "Idea of the Year", campanie premiată şi la Effie, Internetics şi PR Awards.
Competiţiile la care a obţinut premii sunt atât locale, cât şi internaţionale: Eurobest, Cannes Lions, Golden Drum, Golden Hammer, AdBlack Sea, Effie, Internetics sau Fibra.
Printre premii:
- Eurobest Silver pentru o campanie Dolce Sport
- Grand Effie cu Timişoreana
- Gold Effie cu clientul KFC
Ioana Munteanu o înlocuieşte pe Manuela Gogu, care a plecat din Golin pentru a trece la compania Line Agency.
Golin este o agenţie de PR parte a Lowe Group, alături de MullenLowe (publicitate), Initiative (media) şi MedicOne (comunicare în domeniul medical şi pharma). Compania este condusă de Roxana Dibă (Managing Director) şi Cristina Butunoi (Deputy Managind Director).
"Trăim într-o eră fără precedent, în care industria noastră are o provocare majoră, şi-anume nevoia de gândire disruptivă", spune Roxana Dibă, Managing Director, Golin România. "Captarea atenţiei nu a fost niciodată atât de importantă, iar soluţia creativă este, de multe ori, modalitatea de rezolvare a acestei provocări", continuă ea.
Ce spune noul director de creaţie?
Ioana Munteanu, Creative Director Golin România:
„De ani buni creaţia nu mai ţine doar de un departament, iar creativitatea este în top 5 skills pe care le caută angajatorii din toate business-urile. Ca om format într-un departament de creaţie, dorinţa de a experimenta cum arată creativitatea în alte locuri a venit firesc.
Şi nu suntem atât de diferiţi, până la urmă: dacă rămânem curioşi, neliniştiţi, empatici, avem şi premisele unor idei bune care să unească pe consumatori cu brandurile.”
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro