THR: Marketingul destinaţiilor turistice este specializarea noastră principală. ANETA BOGDAN: THR crede că românii sunt needucaţi şi neinformaţi
Brandient: THR nu este specializată în consultanţă de brand. Nu “oricine” stăpâneşte mecanismele de strategie şi cele creative
McCann Erickson şi Tnuva întrerup colaborarea. Splendid Interactive preia BusinessCover.ro. Parteneriat InternetCorp - NetSprint
PAGINA DE EPOCĂ: Când Knorr era o marcă de cacao, Macintosh vindea pantofi, iar Elita era …tot o cafea ieftină
OPINIE. Exerciţiu de logică (2): Din nou despre o campanie “şmecherească” cu intenţii ascunse – Cum descurajăm contrabanda cu ţigări
Şeful Best Advertising despre licitaţia de la Ministerul Turismului: Preţurile nu au fost date din burtă
STUDIU PILOT: Oana Cuzino şi Andreea Raicu, bune pentru reclamele la produsele de îngrijire şi cosmetice
Reţeaua Europeană pentru Prevenire a Fumatului: Campania împotriva contrabandei cu ţigări este înşelătoare!