AUDIENŢE. Start pentru grile de toamnă, cu noi sezoane Las Fierbinţi şi Vlad pe Pro TV şi cu X-Factor pe Antena 1. Cum au stat cifrele?
Pro TV a dominat seara, cu noile episoade Las Fierbinţi şi Vlad. Antena 1, în schimb, a fost toată seara pe locurile doi şi trei cu debutul X Factor.
De notat şi care sunt cifrele pe noul public comercial pe care Pro TV vinde publicitate. Noul public comercial al staţiei este dat de telespectatorii între 21 şi 54 de ani, de la nivelul întregii ţări (nu numai urban, ca până acum), după cum Paginademedia.ro a scris AICI.
Câteva concluzii după seara de luni:
- Pro TV a început seara pe primul loc cu Las Fierbinţi. Primul episod al sezonului 19 a fost urmărit de peste 1,9 milioane de telespectatori la nivelul întregii ţări. Producţia cu Celentano, Bobiţă sau Firicel punea Pro TV-ul pe primul loc pe toate segmentele de public.
- Cifre bune a scos şi serialul Vlad. Chiar dacă audienţele au fost mai mici decât pe intervalul Las Fierbinţi, Pro TV şi-a menţinut poziţia de lider şi cât a rulat primul episod al sezonului patru.
- Antena 1 a fost pe locul trei pe naţional şi urban atât pe intervalul celor două seriale de pe Pro TV. Pe Kanal D era serialul turcesc Doctorul minune.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară:
1. Las Fierbinţi, lider detaşat cu debutul noului sezon
NAŢIONAL. Comedia prinde la români. Peste 1,9 milioane de telespectatori au ales să urmărească debutul sezonului 19 din Las Fierbinţi, pe Pro TV.
La mare distanţă se clasa pe locul doi Kanal D, cu 1.037.000 de privitori. Debutul X Factor punea Antena 1 doar pe locul trei, cu 841.000 de urmăritori.
URBAN. Românii de la oraşe au avut acelaşi program favorit: Las Fierbinţi. Serialul de comedie era urmărit de 962.000 de telespectatori.
A doua staţie TV din clasament a fost tot Kanal D, cu 519.000 de privitori. Podiumul îl completa Antena 1, care difuza premiera X Factor - 434.000 de urmăritori.
COMERCIAL. Cum arată situaţia pe noul comercial? Pro TV a fost lider detaşat şi pe acest segment de public. Fie că vorbim de comercial clasic (18-49 Urban) sau noul comercial (21-54 de ani Naţional ABCD), Pro TV a câştigat „lupta” cu celelalte televiziuni.
Situaţia s-a schimbat doar în ceea ce priveşte bătălia pentru locul secund. Antena 1 a depăşit Kanal D în audienţe.
Audienta posturilor TV luni, 6 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.947.000 | 11,0 | 27,7 |
2 | Kanal D | 1.037.000 | 5,9 | 14,7 |
3 | Antena 1 | 841.000 | 4,8 | 12,0 |
4 | Romania TV | 439.000 | 2,5 | 6,2 |
5 | Antena 3 | 382.000 | 2,2 | 5,4 |
6 | Happy Channel | 236.000 | 1,3 | 3,3 |
7 | Prima TV | 235.000 | 1,3 | 3,3 |
8 | TVR 1 | 129.000 | 0,7 | 1,8 |
9 | Realitatea Plus | 124.000 | 0,7 | 1,8 |
10 | Digi 24 | 96.000 | 0,5 | 1,4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 6 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 962.000 | 10,0 | 26,0 |
2 | Kanal D | 519.000 | 5,4 | 14,0 |
3 | Antena 1 | 434.000 | 4,5 | 11,7 |
4 | Antena 3 | 256.000 | 2,7 | 6,9 |
5 | Romania TV | 220.000 | 2,3 | 5,9 |
6 | Happy Channel | 141.000 | 1,5 | 3,8 |
7 | Prima TV | 93.000 | 1,0 | 2,5 |
8 | Realitatea Plus | 79.000 | 0,8 | 2,1 |
9 | Digi 24 | 67.000 | 0,7 | 1,8 |
10 | Diva | 58.000 | 0,6 | 1,6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 6 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL (18-49 ani Urban):
COMERCIAL (18-49 Urban) | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 404.000 | 9,7 | 36,2 |
2 | Antena 1 | 146.000 | 3,5 | 13,1 |
3 | Kanal D | 132.000 | 3,2 | 11,8 |
4 | Digi 24 | 33.000 | 0,8 | 3,0 |
5 | Happy Channel | 28.000 | 0,7 | 2,5 |
6 | Antena 3 | 24.000 | 0,6 | 2,2 |
7 | Prima TV | 20.000 | 0,5 | 1,8 |
8 | DigiSport 1 | 20.000 | 0,5 | 1,8 |
9 | TVR 1 | 19.000 | 0,4 | 1,7 |
10 | Antena Stars | 18.000 | 0,4 | 1,6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 6 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL (21-54 de ani ABCD naţional):
COMERCIAL (21-54 National) | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 868.000 | 12,4 | 39,0 |
2 | Antena 1 | 333.000 | 4,8 | 15,0 |
3 | Kanal D | 280.000 | 4,0 | 12,6 |
4 | Antena 3 | 63.000 | 0,9 | 2,8 |
5 | Romania TV | 55.000 | 0,8 | 2,5 |
6 | Digi 24 | 48.000 | 0,7 | 2,2 |
7 | Happy Channel | 45.000 | 0,6 | 2,0 |
8 | Prima TV | 40.000 | 0,6 | 1,8 |
9 | TVR 1 | 27.000 | 0,4 | 1,2 |
10 | DigiSport 1 | 25.000 | 0,4 | 1,1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Vlad „s-a răzbunat” pe competiţie
NAŢIONAL. Serialul Vlad s-a întors. Şi nu oricum, ci pe primul loc în audienţe. Producţia cu Adi Nartea era urmărită de 1.126.000 de telespectatori.
Diferenţa dintre Pro TV şi restul televiziunilor s-au mai micşorat pe intervalul Vlad. A doua staţie TV în clasament era Kanal D, cu 1.037.000 de privitori. Pe trei se clasa Antena 1 - 829.000 de urmăritori.
URBAN. Şi la oraşe s-a văzut bine serialul Vlad. Pro TV se menţinea pe primul loc şi pe acest segment de public, cu 607.000 de telespectatori.
În lupta pentru locul secund Kanal D a avut câştig de cauză. Aproximativ 551.00 de români se uitau la serialele turceşti. Podiumul era completat de Antena 1, cu 400.000 de privitori.
COMERCIAL. La fel ca pe intervalul Las Fierbinţi, serialul Vlad punea Pro TV pe primul loc atât pe comercial urban, cât şi pe comercialul naţional.
Podiumul staţiilor TV era completat de Antena 1 şi Kanal D (la fel ca pe intervalul Las Fierbinţi).
Audienta posturilor TV luni, 6 septembrie, pe intervalul serialului Vlad (21:30-23:25), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.126.000 | 6,4 | 17,1 |
2 | Kanal D | 1.037.000 | 5,9 | 15,8 |
3 | Antena 1 | 829.000 | 4,7 | 12,6 |
4 | Antena 3 | 482.000 | 2,7 | 7,3 |
5 | Romania TV | 400.000 | 2,3 | 6,1 |
6 | Realitatea Plus | 270.000 | 1,5 | 4,1 |
7 | Prima TV | 254.000 | 1,4 | 3,9 |
8 | National TV | 135.000 | 0,8 | 2,1 |
9 | Happy Channel | 130.000 | 0,7 | 2,0 |
10 | Antena Stars | 101.000 | 0,6 | 1,5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 6 septembrie, pe intervalul serialului Vlad (21:30-23:25), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 607.000 | 6,3 | 17,3 |
2 | Kanal D | 551.000 | 5,8 | 15,7 |
3 | Antena 1 | 400.000 | 4,2 | 11,4 |
4 | Antena 3 | 301.000 | 3,1 | 8,6 |
5 | Romania TV | 212.000 | 2,2 | 6,1 |
6 | Realitatea Plus | 138.000 | 1,4 | 3,9 |
7 | Prima TV | 118.000 | 1,2 | 3,4 |
8 | Digi 24 | 71.000 | 0,7 | 2,0 |
9 | Happy Channel | 70.000 | 0,7 | 2,0 |
10 | National TV | 56.000 | 0,6 | 1,6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 6 septembrie, pe intervalul serialului Vlad (21:30-23:25), la nivel COMERCIAL (18-49 de ani urban):
COMERCIAL (18-49 Urban) | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 320.000 | 7,6 | 27,1 |
2 | Antena 1 | 164.000 | 3,9 | 13,9 |
3 | Kanal D | 155.000 | 3,7 | 13,2 |
4 | Antena 3 | 45.000 | 1,1 | 3,8 |
5 | Digi 24 | 39.000 | 0,9 | 3,3 |
6 | Prima TV | 35.000 | 0,8 | 3,0 |
7 | Antena Stars | 22.000 | 0,5 | 1,8 |
8 | Romania TV | 19.000 | 0,4 | 1,6 |
9 | Pro Cinema | 18.000 | 0,4 | 1,5 |
10 | National TV | 16.000 | 0,4 | 1,4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 6 septembrie, pe intervalul serialului Vlad (21:30-23:25), la nivel COMERCIAL (21-54 de ani naţional):
COMERCIAL (21-54 National) | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 534.000 | 7,7 | 23,6 |
2 | Antena 1 | 367.000 | 5,3 | 16,2 |
3 | Kanal D | 337.000 | 4,8 | 14,9 |
4 | Antena 3 | 89.000 | 1,3 | 3,9 |
5 | Prima TV | 76.000 | 1,1 | 3,4 |
6 | Realitatea Plus | 53.000 | 0,8 | 2,4 |
7 | Romania TV | 48.000 | 0,7 | 2,1 |
8 | Digi 24 | 45.000 | 0,6 | 2,0 |
9 | National TV | 43.000 | 0,6 | 1,9 |
10 | Pro Cinema | 36.000 | 0,5 | 1,6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Una peste alta, X Factor si-a luat-o grav si cred ca va fi ultimul sezon. Ar trebui sa faca o emisiune gen iUmor, cu tot felul de afoni, ca sa mai faca rating.