Insula Iubirii, debut cu stângul pentru Antena 1. Postul grupului Intact a fost al treilea la nivel naţional şi în mediul urban şi pe doi pe publicul comercial urban. cu vârste între 21 şi 54 de ani.
A fost o seară de luni în care Pro TV a pus la bătaie o nouă ediţie a emisiunii Survivor, iar Kanal D a avut serialul turcesc Fiica Ambasadorului.
Audienţe bune şi pentru Digi Sport 1, care a difuzat aseară meciul dintre FCSB şi Argeş.
Pe intervalul Survivor (20.30 - 23.25), Pro TV a fost urmărit de 1,4 milioane de telespectatori, dintre care 670.000 erau de la oraşe, iar pe publicul comercial urban Pro TV a obţinut o medie de 300.000 de persoane.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele de luni, 2 mai, pe intervalul premierei Insula Iubirii:
Naţional. Insula iubirii a atras, la nivel naţional, 570.000 de telespectatori. Antena 1 a fost pe locul al treilea, la distanţă de primele două televiziuni, Pro TV, urmărit de 1,3 milioane de persoane, respectiv, Kanal D, urmărit de un milion de persoane.
Topul audienţelor de luni seara este continuat de Romania TV, urmărit de 370.000 de persoane.
Audienţe bune şi pentru Digi Sport 1, aflat pe poziţia cinci în topul la nivel naţional.
Urban. Reality-show-ul Antenei 1 a fost pe trei şi la oraşe. Emisiunea prezentată de Radu Vâlcan a fost urmărită de 370.000 de persoane, în urma primelor televiziuni clasate.
Pe acelaşi interval, liderul Pro TV era urmărit de 640.000 de persoane din mediul urban, în timp ce Kanal D era pe poziţia secundă, cu aproape 500.000 de telespectatori.
Comercial Urban 21-54 de ani. Lucrurile s-au mai echilibrat pentru Antena 1 pe publicul comercial urban, al celor cu vârste între 21 şi 54 de ani.
Pro TV şi Antena 1 au avit cifre apropiate: 280.000 de telespectatori, media Pro TV, în timp ce Antena 1 avea 250.000 de persoane.
Locul al treilea a fost al Kanal D, urmărit de 130.000 de telespectatori tineri.
Audienţa posturilor TV de luni, 2 mai, pe intervalul Temptation Island - Insula Iubirii (20:30-23:50), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.369.000 | 7.8 | 20.3 |
2 | Kanal D | 999.000 | 5.7 | 14.8 |
3 | Antena 1 | 571.000 | 3.2 | 8.5 |
4 | Romania TV | 371.000 | 2.1 | 5.5 |
5 | DigiSport 1 | 331.000 | 1.9 | 4.9 |
6 | Antena 3 | 269.000 | 1.5 | 4.0 |
7 | Pro Cinema | 242.000 | 1.4 | 3.6 |
8 | Prima TV | 194.000 | 1.1 | 2.9 |
9 | Antena Stars | 173.000 | 1.0 | 2.6 |
10 | Happy Channel | 154.000 | 0.9 | 2.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de luni, 2 mai, pe intervalul Temptation Island - Insula Iubirii (20:30-23:50), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 638.000 | 6.7 | 18.0 |
2 | Kanal D | 492.000 | 5.2 | 13.9 |
3 | Antena 1 | 369.000 | 3.9 | 10.4 |
4 | Romania TV | 203.000 | 2.1 | 5.7 |
5 | Antena 3 | 175.000 | 1.8 | 4.9 |
6 | DigiSport 1 | 173.000 | 1.8 | 4.9 |
7 | Pro Cinema | 113.000 | 1.2 | 3.2 |
8 | Prima TV | 110.000 | 1.2 | 3.1 |
9 | Happy Channel | 96.000 | 1.0 | 2.7 |
10 | Digi 24 | 93.000 | 1.0 | 2.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de luni, 2 mai, pe intervalul Temptation Island - Insula Iubirii (20:30-23:50), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ANI
URBAN 21-54 ANI | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 282.000 | 5.9 | 19.1 |
2 | Antena 1 | 254.000 | 5.3 | 17.2 |
3 | Kanal D | 132.000 | 2.8 | 8.9 |
4 | DigiSport 1 | 80.000 | 1.7 | 5.4 |
5 | Pro Cinema | 55.000 | 1.2 | 3.7 |
6 | Romania TV | 49.000 | 1.0 | 3.3 |
7 | Prima TV | 49.000 | 1.0 | 3.3 |
8 | Digi 24 | 43.000 | 0.9 | 2.9 |
9 | National TV | 38.000 | 0.8 | 2.6 |
10 | Antena 3 | 33.000 | 0.7 | 2.2 |
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
D-asta niciodata nu vei vedea National Geographic sau Discovery pe primele locuri la audiente, ci vei vedea Las Fierbinti, Masterchef, X Factor, Romanii au talent sau alte ”show-uri” pentru romani, paine si circ...
Postac Mile, stii ce inseamna Esomar ABCD ? Stii postac ? Deci, ce visezi educati la Antenuta Zero ? Vad ca Pro are aproape dublu la educati.
Si din 1 300 000 Cunoscutii Zero are 300 000 tinereti , deci 1 milion pensionari, nu zici asta postac ? La rural sunt postacii antenisti.
Si Adelinara Zero la fel, din 1 000 000 are doar 200 000 tineret, deci 800 000 pensionari. Nu zici asta postac ?
Imperiul, MasterChef, filme, Talentosi foarte bune la cei educati, nu ma așteptăm ca Bucatarii Zero sa pice , iar am avut dreptate , pensionarii la ei dansati adelinari factorati miresici accesati cunoscuti ha