Audienţe. Marţi seară a fost duelul dintre Las Fierbinţi şi Chefi la cuţite. Românii s-au împărţit între cele două emisiuni şi au rezultat clasamente diferite, pe intervalul celor două programe TV.
Pro TV a început seara pe primul loc cu Ştirile, iar tendinţa a continuat cu serialul Las Fierbinţi. Doar că fierbinţenii au fost lideri în ţară şi la oraşe, nu şi pe publicul comercial de la oraşe.
După finalul Las Fierbinţi, audienţele au scăzut pentru Pro TV. Postul din Pache Protopopescu era doar pe trei în ţară şi la oraşe, pe intervalul Chefi la Cuţite. De la 21:30 a difuzat filmul „Teroare în Paris”.
Pentru emisiunea Chefi la cuţite, situaţia a stat în felul următor: pe intervalul Las Fierbinţi producţia prezentată de Irina Fodor era doar pe trei în ţară, dar a recuperat pe urban (locul 2) şi a câştigat pe comercial. Pe propriul interval de 3 ore şi jumătate a fost pe primul loc, pe toate segmentele de public.
Kanal D a propus un nou episod din Hercai şi a reuşit să aibă audienţe bune în ţară.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară:
1. Fierbinţenii au prins în ţară şi la oraşe, dar au pierdut tinerii
Naţional. Comedia prinde la români. Serialul Las Fierbinţi a fost cel mai urmărit program în ţară, aseară. Peste 1,4 milioane de români s-au uitat pe Pro TV.
Kanal D a reuşit să depăşească Antena 1 cât timp a rulat Las Fierbinţi. Mai bine de 1,2 milioane de români se uitau la Hercai, iar 1,1 milioane de telespectatori au ales să urmărească Chefi la cuţite.
Urban. Acelaşi lider şi la oraşe. Las Fierbinţi a rămas cel mai urmărit program TV şi pe acest segment de public, cu 724.000 de telespectatori.
A doua staţie TV în top era Antena 1. Aproximativ 709.000 de români urmăreau al patrulea battle de la Chefi la cuţite. Podiumul era completat de Kanal D -616.000 de privitori.
Comercial. Tinerii au schimbat clasamentul. Antena 1 a devenit lider. Chefi la cuţite prelua şefia - 289.000 de telespectatori.
Pro TV era pe locul secund. La serialul Las Fierbinţi se uitau 260.000 de privitori. Pe trei se afla Kanal D - 171.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV marţi, 11 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:
FIELD1 | NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.453.000 | 8.2 | 19.8 |
2 | Kanal D | 1.238.000 | 7.0 | 16.9 |
3 | Antena 1 | 1.116.000 | 6.3 | 15.2 |
4 | Romania TV | 383.000 | 2.2 | 5.2 |
5 | Happy Channel | 294.000 | 1.7 | 4.0 |
6 | DigiSport 1 | 253.000 | 1.4 | 3.5 |
7 | Antena 3 | 221.000 | 1.2 | 3.0 |
8 | Prima TV | 202.000 | 1.1 | 2.8 |
9 | National TV | 135.000 | 0.8 | 1.8 |
10 | Antena Stars | 123.000 | 0.7 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 11 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 724.000 | 7.6 | 18.5 |
2 | Antena 1 | 709.000 | 7.4 | 18.1 |
3 | Kanal D | 616.000 | 6.4 | 15.7 |
4 | Romania TV | 204.000 | 2.1 | 5.2 |
5 | Happy Channel | 175.000 | 1.8 | 4.5 |
6 | DigiSport 1 | 173.000 | 1.8 | 4.4 |
7 | Antena 3 | 170.000 | 1.8 | 4.3 |
8 | Prima TV | 73.000 | 0.8 | 1.9 |
9 | Diva | 71.000 | 0.7 | 1.8 |
10 | Antena Stars | 63.000 | 0.7 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 11 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 289.000 | 6.9 | 25.2 |
2 | Pro TV | 260.000 | 6.2 | 22.7 |
3 | Kanal D | 171.000 | 4.1 | 14.9 |
4 | DigiSport 1 | 40.000 | 0.9 | 3.5 |
5 | Happy Channel | 33.000 | 0.8 | 2.9 |
6 | Antena Stars | 26.000 | 0.6 | 2.2 |
7 | Romania TV | 25.000 | 0.6 | 2.2 |
8 | Prima TV | 21.000 | 0.5 | 1.9 |
9 | Disney Junior | 18.000 | 0.4 | 1.5 |
10 | Diva | 18.000 | 0.4 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Antena 1 a fost lider pe intervalul Chefi la cuţite
Naţional. Situaţia s-a schimbat pe propriul interval pentru emisiunea Chefi la cuţite. Emisiunea prezentată de Irina Fodor era lider în ţară, cu peste 1,4 milioane de telespectatori.
A doua staţie TV în top era Kanal D - 1.134.000 de privitori. Pro TV se regăsea abia pe poziţia a treia, cu 1.031.000 de urmăritori.
Urban. Situaţie neschimbată la oraşe. Antena 1 domina topul pe intervalul Chefi la cuţite - 835.000 de telespectatori.
Kanal D şi Pro TV au fost la egalitate, însă cu un plus pentru postul Dogan. La Hercai şi începutul emisiunii „40 de Întrebări cu Denise Rifai” se uitau 541.000 de privitori, în timp ce pe Pro TV erau 533.000 de urmăritori.
Comercial. Tinerii au urmărit şi ei în număr mare emisiunea de gătit. Chefi la cuţite punea Antena 1 pe primul loc, cu 383.000 de telespectatori.
Cifre mai bune pentru Pro TV pe acest target. Postul din Pache Protopopescu se clasa pe doi cu 226.000 de privitori. Podiumul era completat de Kanal D - 160.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV marţi, 11 mai, pe intervalul Chefi la cuţite (20:20-00:00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.411.000 | 8.0 | 20.1 |
2 | Kanal D | 1.134.000 | 6.4 | 16.1 |
3 | Pro TV | 1.031.000 | 5.8 | 14.7 |
4 | Romania TV | 383.000 | 2.2 | 5.5 |
5 | Antena 3 | 319.000 | 1.8 | 4.5 |
6 | DigiSport 1 | 270.000 | 1.5 | 3.8 |
7 | Happy Channel | 200.000 | 1.1 | 2.8 |
8 | Prima TV | 158.000 | 0.9 | 2.2 |
9 | Pro 2 | 141.000 | 0.8 | 2.0 |
10 | TVR 1 | 122.000 | 0.7 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 11 mai, pe intervalul Chefi la cuţite (20:20-00:00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 835.000 | 8.7 | 22.2 |
2 | Kanal D | 541.000 | 5.6 | 14.4 |
3 | Pro TV | 533.000 | 5.6 | 14.2 |
4 | Antena 3 | 223.000 | 2.3 | 5.9 |
5 | Romania TV | 188.000 | 2.0 | 5.0 |
6 | DigiSport 1 | 169.000 | 1.8 | 4.5 |
7 | Happy Channel | 124.000 | 1.3 | 3.3 |
8 | Prima TV | 76.000 | 0.8 | 2.0 |
9 | Pro 2 | 69.000 | 0.7 | 1.8 |
10 | Antena Stars | 55.000 | 0.6 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 11 mai, pe intervalul Chefi la cuţite (20:20-00:00), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 383.000 | 9.1 | 30.3 |
2 | Pro TV | 226.000 | 5.4 | 17.9 |
3 | Kanal D | 160.000 | 3.8 | 12.6 |
4 | DigiSport 1 | 42.000 | 1.0 | 3.4 |
5 | Antena 3 | 27.000 | 0.7 | 2.2 |
6 | Happy Channel | 26.000 | 0.6 | 2.1 |
7 | Pro 2 | 25.000 | 0.6 | 2.0 |
8 | Romania TV | 24.000 | 0.6 | 1.9 |
9 | Digi 24 | 22.000 | 0.5 | 1.7 |
10 | Antena Stars | 22.000 | 0.5 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii