Skip to main content

AUDIENŢE. Pro TV, lider detaşat cu Las Fierbinţi. Câţi români s-au uitat la demascarea „papagalului” Alex Velea?

 
Foto: Pro TV
Foto: Pro TV

AUDIENŢE. La ce s-au uitat românii în seara de joi? Las Fierbinţi, de pe Pro TV, a avut cele mai bune cifre ale serii. Nu la fel de mulţi telespectatori s-au uitat şi la Masked Singer. Show-ul cu măşti a pus Pro TV pe primul loc doar la tinerii de la oraşe.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Pro TV a început seara pe primul loc, cu rating dublu faţă de Kanal D şi Antena 1 cât timp a rulat Las Fierbinţi, serialul cu Bobiţă, Celetano sau Firicel. Peste 2 milioane de români urmăreau producţia, la nivel naţional.

Situaţia s-a mai echilibrat când a început Masked Singer, show-ul cu măşti prezentat de Pavel Bartoş. Aseară, „Papagalul” Alex Velea a fost demascat. Pro era pe locul trei în ţară, iar în mediul urban a fost la egalitate cu Kanal D. Doar pe publicul tânăr de la oraşe a câştigat.

Antena 1, cu Adela, era cel mai urmărit post în ţară pe intervalul Masked Singer.

Paginademdia.ro vă prezintă audienţele de aseară:

1. Las Fierbinţi, fără rival

NAŢIONAL. Ţara o arde pe comedie. Peste două milioane de români au urmărit serialul de comedie, aseară. Pro TV a fost lider detaşat în prima parte a serii.

Mai bine de 1,4 milioane de telespectatori au ales să urmărească un alt serial, Doctorul Minune, la Kanal D. Pe trei se clasa Antena 1, cu 1.290.000 de privitori care urmăreau începtul episodului din Adela. 

URBAN. Mulţi români de la oraşe au urmărit şi ei Las Fierbinţi. Un milion de telespectatori avea Pro TV pe intervalul serialului de comedie.

Kanal D, cu prima parte a serialului turcesc Doctorul Minune, ocupa locul secund cu 622.000 de privitori. Pe trei se clasa Antena 1, cu 580.000 de urmăritori.

COMERCIAL. Tinerii de la oraşe s-au uitat în număr mare la Las Fierbinţi. Aproximativ 414.000 de telespectatori avea Pro TV pe intervalul serialului.

Rating mai bun pentru Antena 1, care se clasa pe doi cu 245.000 de privitori. Podiumul era completat de Kanal D, cu 149.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV joi, 28 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 2.032.000 11,5 23,4
2 Kanal D 1.408.000 8,0 16,2
3 Antena 1 1.290.000 7,3 14,9
4 Romania TV 544.000 3,1 6,3
5 Antena 3 375.000 2,1 4,3
6 Realitatea Plus 184.000 1,0 2,1
7 Antena Stars 182.000 1,0 2,1
8 DigiSport 1 159.000 0,9 1,8
9 Happy Channel 153.000 0,9 1,8
10 TVR 1 135.000 0,8 1,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 28 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 1.000.000 10,4 22,9
2 Kanal D 622.000 6,5 14,2
3 Antena 1 580.000 6,1 13,3
4 Romania TV 291.000 3,0 6,6
5 Antena 3 244.000 2,5 5,6
6 Realitatea Plus 100.000 1,0 2,3
7 Happy Channel 99.000 1,0 2,3
8 DigiSport 1 95.000 1,0 2,2
9 Antena Stars 88.000 0,9 2,0
10 Digi 24 86.000 0,9 2,0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 28 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL (18-49 Urban) Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 414.000 10,0 30,6
2 Antena 1 245.000 5,9 18,1
3 Kanal D 149.000 3,6 11,1
4 Romania TV 53.000 1,3 3,9
5 Digi 24 41.000 1,0 3,0
6 Antena Stars 39.000 0,9 2,9
7 Pro Cinema 28.000 0,7 2,1
8 Diva 24.000 0,6 1,8
9 TV1000 22.000 0,5 1,6
10 National TV 17.000 0,4 1,2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Pro TV, primul loc doar la tineri cu Masked Singer

NAŢIONAL. Când a început Masked Singer audienţa Pro TV-ului a scăzut. Postul din Pache se clasa doar pe trei la nivel naţional, cu 1.017.000 de telespectatori.

Cel mai urmărit program, pe intervalul show-ului cu măşti, a fost serialul Adela. Antena 1 avea 1.131.000 de privitori. Pe doi era Kanal D, cu 1.024.000 de urmăritori.

URBAN. Situaţie echilibrată şi la oraşe. Pro TV şi Kanal D erau la egalitate. Pro avea, însă, 2.000 de telespectatori în plus.

Pe trei se clasa Antena 1, cu 501.000 de privitori.

COMERCIAL. Masked Singer, mai urmărit de tineri. Show-ul cu măşti a pus Pro TV pe primul loc, cu 226.000 de telespectatori.

La mică distanţă se clasa pe doi Antena 1, cu 220.000 de privitori. Podiumul televiziunilor a fost completat de Kanal D, cu 173.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV joi, 28 octombrie, pe intervalul emisiunii Masked Singer (21:30-23:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 1.131.000 6,4 16,1
2 Kanal D 1.024.000 5,8 14,6
3 Pro TV 1.017.000 5,8 14,5
4 Antena 3 516.000 2,9 7,4
5 Romania TV 391.000 2,2 5,6
6 National TV 294.000 1,7 4,2
7 Prima TV 207.000 1,2 2,9
8 DigiSport 1 200.000 1,1 2,8
9 Realitatea Plus 160.000 0,9 2,3
10 Antena Stars 151.000 0,9 2,2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 28 octombrie, pe intervalul emisiunii Masked Singer (21:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 530.000 5,5 14,3
2 Kanal D 528.000 5,5 14,3
3 Antena 1 501.000 5,2 13,5
4 Antena 3 325.000 3,4 8,8
5 Romania TV 236.000 2,5 6,4
6 DigiSport 1 115.000 1,2 3,1
7 Prima TV 110.000 1,2 3,0
8 National TV 88.000 0,9 2,4
9 Realitatea Plus 82.000 0,9 2,2
10 Diva 80.000 0,8 2,2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 28 octombrie, pe intervalul emisiunii Masked Singer (21:30-23:30), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL (18-49 Urban) Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 226.000 5,4 18,7
2 Antena 1 220.000 5,3 18,2
3 Kanal D 173.000 4,2 14,3
4 Romania TV 44.000 1,1 3,6
5 DigiSport 1 39.000 0,9 3,2
6 Prima TV 37.000 0,9 3,1
7 Antena 3 31.000 0,8 2,6
8 Digi 24 31.000 0,7 2,6
9 Diva 31.000 0,7 2,6
10 National TV 30.000 0,7 2,5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mile Mile
    Nu le merge cu mascatii , li sa părut ca dacă pun după fierbinteni ce , nu se aștepta nimeni sa clachează, bravo adel
  • Marcaver Marcaver
    Pro TV cu tinerii, antenuta cu PSD. Nu e asa Mile postacule si Bodgy postacul ?

Trimite un comentariu

sus