Skip to main content

Un meci a dat topul peste cap: Şi Pro TV, şi Dan Negru şi Digisport au fost lideri! Cum aşa?

 
Sursa foto: Hepta
Sursa foto: Hepta

A fost o seară cu trei lideri, pe intervalul semifinalei Champions League, dintre Real Madrid şi Machester City. Kanal D a fost primul la nivel naţional, Digi Sport a condus la oraşe, în timp ce Pro TV a fost cel mai urmărit pe publicul comercial urban, cu vârste între 21 şi 54 de ani. 

Publicitate

A fost o seară aglomerată în care s-a decis a doua finalistă Champions League, Real Madrid, după un meci de 3 la 1 cu Manchester City. 

Meciul de fotbal a fost urmărit de mai bine de jumătate de milion de telespectatori şi a pus Digi Sport 1 pe primul loc în audienţă la oraşe, unde a fost urmărit de aproape 360.000 de persoane. 

La „bătaie” cu meciul de Champions League, Kanal D a avut quizz-show-ul Jocul Cuvintelor, prezentat de Dan Negru, iar Pro TV, emisiunea Imperiul Leilor. 

Pe intervalul Las Fierbinţi: Liderul a fost, ca de obicei, Pro TV. Postul a fost urmărit de 1,7 milioane de persoane din întreaga ţară, în timp ce pe Kanal D erau 1,4 milioane de persoane. Locul trei, la nivel naţional, a fost al Antenei 3, cu o medie de 390.000 de persoane, în timp ce Antena 1 a fost a patra, cu 365.000 de telespectatori.

La oraşe, Pro TV a fost urmărit de 860.000 de persoane. A fost urmat de Kanal D, Antena 3 şi Romania TV. Antena 1 a fost abia pe cinci, cu 185.000 de telespectatori. Pe publicul comercial urban (21-54 de ani) clasamentul a arătat astfel: Pro TV: 445.000, Kanal D: 170.000, Antena 1: 111.000. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa posturilor TV de miercuri seara, pe intervalul meciului de Champions League dintre Real Madrid şi Manchester City:

Naţional. Liderul la nivel naţional a fost Kanal D, care pe acelaşi interval, al meciului avea quizz-show-ul lui Dan Negru, Jocul cuvintelor, urmărit de peste 800.000 de telespectatori. 

Emisiunea lui Negru a bătut Leii Pro TV. Postul a fost pe locul al doilea cu emisiunea sa cu antreprenori, Imperiul leilor, urmărită de 745.000 de persoane. 

Digi Sport, cu semifinala Champions League, a fost pe poziţia a treia, atrăgând o medie de 560.000 de persoane. 

Urban. Digi Sport 1 a fost regele, cu sportul rege. Aproape 360.000 de persoane de la oraşe au fost cu ochii pe partida de fotbal dintre Real Madrid şi Manchester City. 

Kanal D, cu emisiunea lui Negru, a fost aproape la egalitate cu Digi Sport, cu o medie de 355.000 de persoane. 

Podiumul este completat de Pro TV, urmărit aseară de 345.000 de persoane. 

Comercial Urban 21-54 de ani. Publicul tânăr a avut alt lider. Pro TV a condus audienţele pe targetul comercial urban, al celor cu vârste între 21 şi 54 de ani. 230.000 de persoane erau pe Pro TV, care difuza emisiunea Imperiul Leilor. 

Locul secund i-a revenit postului Digi Sport 1, urmărit de 190.000 de persoane, în timp ce Kanal D era pe trei, cu 150.000. 

Antena 1 a fost a patra televiziune şi pe acest target. 

Audienţa posturilor TV miercuri, 4 mai, pe intervalul meciului Real Madrid - Manchester City (22:00-00:35), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Kanal D 802.000 4.6 15.4
2 Pro TV 745.000 4.2 14.3
3 DigiSport 1 556.000 3.2 10.7
4 Antena 1 444.000 2.5 8.5
5 Romania TV 281.000 1.6 5.4
6 Antena 3 239.000 1.4 4.6
7 Prima TV 156.000 0.9 3.0
8 National TV 144.000 0.8 2.8
9 Digi 24 117.000 0.7 2.2
10 Pro Cinema 114.000 0.6 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv

Audienţa posturilor TV miercuri, 4 mai, pe intervalul meciului Real Madrid - Manchester City (22:00-00:35), în mediul URBAN:

FIELD1 URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 DigiSport 1 358.000 3.8 13.1
2 Kanal D 355.000 3.7 13.0
3 Pro TV 344.000 3.6 12.6
4 Antena 1 198.000 2.1 7.2
5 Romania TV 175.000 1.8 6.4
6 Antena 3 158.000 1.7 5.8
7 Prima TV 81.000 0.8 3.0
8 Pro Cinema 74.000 0.8 2.7
9 Digi 24 73.000 0.8 2.7
10 National TV 72.000 0.8 2.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 4 mai, pe intervalul meciului Real Madrid - Manchester City (22:00-00:35), pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani

  URBAN 21-54 ANI Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 228.000 4.8 17.8
2 DigiSport 1 187.000 3.9 14.6
3 Kanal D 149.000 3.1 11.6
4 Antena 1 123.000 2.6 9.6
5 Antena 3 50.000 1.0 3.9
6 Romania TV 45.000 0.9 3.5
7 Digi 24 43.000 0.9 3.4
8 Pro Cinema 41.000 0.9 3.2
9 National TV 41.000 0.9 3.2
10 TVR 1 27.000 0.6 2.1

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mile mile
    ce va mirati iumor a fost lider dar nu ati prezentat pe interval , imperiul foarte slab , e sub te counosc de undeva , putini educati are iata ca nu atrage pe nimeni ha ha ha

Trimite un comentariu

sus