Românii au talent continuă să fie cel mai urmărit program TV vineri seara. Show-ul de talente de la Pro TV a fost urmărit de aproape două milioane de români.
Reţeta Antenei 1 cu film de acţiune nu a funcţionat nici de data aceasta. Pelicula Ben-Hur cu Toby Kebbell şi Morgan Freeman a avut cifre de patru ori mai mici faţă de Românii au talent şi de două ori mai mici faţă de serialul turcesc cu Zuleyha de la Kanal D.
Aşadar, clasamentul a fost fără surprize pe toate targeturile de audienţă: Pro TV pe primul loc cu show-ul de talente, Kanal D pe doi, cu cifre la jumate cu un nou episod din serialul turcesc Mă numesc Zuleyha, iar Antena 1 pe trei, cu cifre de patru ori mai mici faţă de lider, cu filmul de acţiune Ben-Hur.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele show-ului Românii au talent:
Naţional. Vineri a fost seara Românii au talent. Aproape două milioane de români au stat în faţa televizoarelor, pe Pro TV, şi au urmărit momentele pe scenă.
Kanal D a ocupat poziţia secundă, cu cifre la jumate. Puţin peste 1,1 milioane de telespectatori au urmărit un nou episod cu Zuleyha.
În schimb, Antena 1 s-a situat pe locul trei, la distanţă de Pro TV şi Kanal D. Filmul de acţiune Ben-Hur abia a strâns puţin peste 400.000 de privitori.
Pe intervalul show-ului de talente Antena 3 a fost cea mai urmărită televiziune de ştiri, ocupând locul patru şi având o audienţă de 283.000 de persoane.
Urban. Clasamentul a rămas acelaşi şi la oraşe. La fel şi distanţele între televiziuni. Pro TV a fost lider cu peste un milion de privitori. Kanal D şi-a asigurat locul doi cu puţin peste jumătate de milion de fani ai Zuleyhei, iar Antena 1 s-a mulţumit cu poziţia trei, cu cei 233.000 de privitori.
Antena 3 a ocupat, în continuare locul patru în clasament, având 163.000 de telespectatori, cu 8.000 mai mulţi faţă de România TV (locul cinci).
Comercial Urban 21-54 de ani. Publicul comercial a fost câştigat tot de Pro TV. Puţin peste jumătate din tinerii de la oraşe au urmărit Românii au talent. În schimb, distanţa dintre Kanal D şi Antena 1 s-a mai micşorat, însă postul turcesc nu a cedat locul doi.
Peste 160.000 de români de la oraşe, cu vârsta între 21 şi 54 de ani au urmărit un nou episod cu Zuleyha, în timp ce aventurile lui Ben-Hur au fost vizionate de aproape 150.000.
Însă Antena 3 nu şi-a mai păstrat locul patru în clasament pe publicul comercial. Postul de ştiri a fost devansat de Digi Sport 1 care a avut 52.000 de telespectori pe acest segment, cu 11.000 mai mulţi faţă de Antena 3.
Audienţa posturilor TV vineri, 15 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20:30-00:00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.978.000 | 11.2 | 30.7 |
2 | Kanal D | 1.139.000 | 6.5 | 17.7 |
3 | Antena 1 | 425.000 | 2.4 | 6.6 |
4 | Antena 3 | 283.000 | 1.6 | 4.4 |
5 | Romania TV | 282.000 | 1.6 | 4.4 |
6 | DigiSport 1 | 143.000 | 0.8 | 2.2 |
7 | Antena Stars | 132.000 | 0.8 | 2.0 |
8 | Pro Cinema | 123.000 | 0.7 | 1.9 |
9 | Realitatea Plus | 105.000 | 0.6 | 1.6 |
10 | Happy Channel | 102.000 | 0.6 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV vineri, 15 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20:30-00:00), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.058.000 | 11.1 | 31.3 |
2 | Kanal D | 533.000 | 5.6 | 15.8 |
3 | Antena 1 | 233.000 | 2.4 | 6.9 |
4 | Antena 3 | 163.000 | 1.7 | 4.8 |
5 | Romania TV | 155.000 | 1.6 | 4.6 |
6 | DigiSport 1 | 94.000 | 1.0 | 2.8 |
7 | Digi 24 | 68.000 | 0.7 | 2.0 |
8 | Happy Channel | 62.000 | 0.7 | 1.8 |
9 | Antena Stars | 62.000 | 0.6 | 1.8 |
10 | Pro Cinema | 58.000 | 0.6 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV vineri, 15 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20:30-00:00), la nivel COMERCIAL-URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 516.000 | 10.8 | 36.2 |
2 | Kanal D | 163.000 | 3.4 | 11.4 |
3 | Antena 1 | 149.000 | 3.1 | 10.5 |
4 | DigiSport 1 | 52.000 | 1.1 | 3.6 |
5 | Antena 3 | 41.000 | 0.9 | 2.9 |
6 | Pro Cinema | 38.000 | 0.8 | 2.7 |
7 | Digi 24 | 34.000 | 0.7 | 2.4 |
8 | Romania TV | 33.000 | 0.7 | 2.3 |
9 | National TV | 32.000 | 0.7 | 2.2 |
10 | TVR 1 | 25.000 | 0.5 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
Comentarii
Iată care vor fi schimbările, din mai sau iunie:
-Grafică nouă pentru postul Digi 24: Breaking News va purta culoarea galbenă, News Alert va purta culoarea roșie, iar știri normale va purta culoarea mov. Digi 24 va avea un crawl în care se mișcă, ca la Antena 3 și Realitatea Plus, doar că crawl-ul Digi 24 va fi negru cu scris alb și sigla în care se folosește pe crawl-ul în care se mișcă este sigla Digi 24 care este folosită la site-ul lor și la microfoane. Și sigla pe ecran se va modifica, nu va mai fi sigla semi-transparentă care este pe ecran până acum, ci sigla în care 24 este umplută cu tot cu culoarea albă. Ceasul, chenarul alb unde scrie direct sau reluare și chenarul mov unde scrie sursa, ATENȚIE! imaginile care vă pot afecta emoțional sau locația (de exemplu Timișoara, Constanța, Craiova, etc.) rămân la fel, chenarul roz unde scrie Exclusiv își schimbă culoarea: de la roz la roșu, iar celelalte ident-uri și grafica, precum cea principală, publicitate, promo, teleshopping, mesaj de interes public, avertisment, avertizare (semn de avertizare și genul programului), știri, ediție specială, titlurile ediției și urmează va purta culoarea mov, sport va purta culoarea verde, iar meteo va purta culoarea albastră. În rest, grafica de la celelalte emisiuni rămân la fel ca până acum. Animația postului Digi 24 va fi mai avansată și ecranul partajat se schimbă: fundalul unde sunt știri normale va purta culoarea mov, fundalul unde sunt Breaking News-uri va purta culoarea galbenă și fundalul unde sunt News Alert-uri va purta culoarea roșie. În rest, la celelalte emisiuni, rămân la fel. Și culorile burtierelor și chenarelor se schimbă: Pentru știri normale au culoarea mov, Breaking News-uri au culoarea galbenă, News Alert-uri au culoarea roșie, Sport are culoarea verde și Meteo are culoarea albastră.
-Se renunță la denumirile pentru jurnalele de știri Digi 24 (Știrile dimineții, Știrile amiezii, Știrile zilei și Știrile serii) și redevine Știrile Digi 24 după 2 ani și jumătate de când s-au folosit aceste denumiri.
-Jurnalul principal Digi 24 va fi de la ora 18:00, programul va începe de la 07:00 și se termină de la 01:00 în fiecare zi. Între orele 01:00 și 07:00 sunt reluări și teleshopping în fiecare zi.
-Digi 24 va difuza și teleshopping, nu numai publicitate, promo-uri și mesaje de interes public.
-Claudiu Pândaru va avea o nouă emisiune la Digi 24: Părerea mea, s-ar putea să fie numită Newstalk și va fi difuzată de luni până vineri de la 19:00 până la 21:00 și duminica de la 21:00 până la 24:00. Jurnalul de seară va fi redenumită în Ediția de seară și va fi difuzată de luni până joi de la 21:00 până la 24:00 și va fi moderată de Cosmin Prelipceanu, cu Florin Negruțiu ca invitat permanent, deși Florin Negruțiu rămâne la Digi 24. Vinerea, de la 21:00 la 24:00, va fi emisiunea Cap limpede, moderat de un alt prezentator și Claudiu Pândaru se retrage din emisiunea Cap limpede, vine un alt prezentator tot de la Digi 24 și Cristian Tudor Popescu rămâne invitat permanent la emisiunea Cap limpede.
-Vor fi scoase mai multe emisiuni din grila postului Digi 24 și va fi o emisiune nouă: Newstalk, cu Claudiu Pândaru.
-Rămân același prezentatori, același moderatori, același reporteri, același corespondenți, același producători, același editori și același oameni din echipa Digi 24, doar că mai vin alții noi alături de același oameni din echipa Digi 24.
-Redacțiile Digi 24 cu Digi FM se vor unifica, iar Digi 24 FM s-ar putea să se închidă. Plus, grupul PRO sunt în negocieri cu RCS & RDS pentru readucerea PRO FM și posibil Dance FM și Chill FM (ex-Music FM) înapoi în trustul PRO, iar RCS & RDS rămâne doar cu Digi FM.
Cam așa ar arăta relansarea postului Digi 24.
Gargara ieftina la Antenuta Zero, exact. Iar sub ***. Dezastru Monumental !
Ca Antenuta Zero stele si Happy Zero, jos de tot. Sub Pro Cinema pe comercial, la public educat.
Si de Antenuta Zero nimic ? Iar batuta de turcisme. Pro cam rar. Dar Antenuta Zero batuta zilnic de ***.
Ce public educat visezi ? 1.6 national si 0.9 comercial. Deci pensionarii. Nu vezi bine prostea ?
Si de Happy Zero si Antenuta Zero Stele ce ne zici ? Sub Pro Cinema ? Dezastru !
Si tu nu zici nimic de Bucatarii Zero ? Batuti de turcisme ?
Sau de Pro Cinema peste Happy Zero si Antenuta Zero Stele ?