Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25):
1. Aproape 1,4 milioane de români la o reluare Las Fierbinţi
Locul doi pe interval a fost ocupat de Kanal D, cu aproape 1,1 milioane de persoane, în timp ce Antena 1 era pe trei cu o audienţă medie de 565.000 de privitori.
Audienta posturilor TV miercuri, 30 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.368.000 | 7.7 | 24.2 |
2 | Kanal D | 1.090.000 | 6.2 | 19.3 |
3 | Antena 1 | 565.000 | 3.2 | 10.0 |
4 | Romania TV | 270.000 | 1.5 | 4.8 |
5 | Antena 3 | 265.000 | 1.5 | 4.7 |
6 | Happy Channel | 226.000 | 1.3 | 4.0 |
7 | National TV | 196.000 | 1.1 | 3.5 |
8 | Prima TV | 104.000 | 0.6 | 1.8 |
9 | Antena Stars | 96.000 | 0.5 | 1.7 |
10 | TVR 1 | 74.000 | 0.4 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 30 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 740.000 | 7.7 | 23.0 |
2 | Kanal D | 538.000 | 5.6 | 16.7 |
3 | Antena 1 | 266.000 | 2.8 | 8.3 |
4 | Antena 3 | 208.000 | 2.2 | 6.5 |
5 | Romania TV | 181.000 | 1.9 | 5.6 |
6 | Happy Channel | 149.000 | 1.6 | 4.6 |
7 | National TV | 97.000 | 1.0 | 3.0 |
8 | Prima TV | 67.000 | 0.7 | 2.1 |
9 | Digi 24 | 54.000 | 0.6 | 1.7 |
10 | Antena Stars | 47.000 | 0.5 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 30 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 272.000 | 6.4 | 30.3 |
2 | Kanal D | 146.000 | 3.5 | 16.3 |
3 | Antena 1 | 116.000 | 2.7 | 13.0 |
4 | National TV | 32.000 | 0.7 | 3.5 |
5 | Prima TV | 28.000 | 0.7 | 3.1 |
6 | Digi 24 | 26.000 | 0.6 | 3.0 |
7 | Happy Channel | 22.000 | 0.5 | 2.5 |
8 | Antena 3 | 20.000 | 0.5 | 2.3 |
9 | Comedy Central | 17.000 | 0.4 | 2.0 |
10 | Eurosport 2 | 14.000 | 0.3 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Poftiţi la circ, „poftiţi” pe locul trei
Naţional. Antena 1 s-a clasat doar pe locul trei cu emisiunea lui Nea Marin. Poftiţi la circ a adunat, cu reluarea de aseară, o medie de 700.000 de persoane pe minut.
Pe acelaşi interval, lider era Pro TV cu 1,23 milioane de persoane, iar Kanal D era pe locul doi, cu o medie de 1,2 milioane de telespectatori.
Audienta posturilor TV miercuri, 30 iunie, pe intervalul Poftiţi la circ (20:25-23:20), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.231.000 | 7.0 | 19.6 |
2 | Kanal D | 1.200.000 | 6.8 | 19.1 |
3 | Antena 1 | 699.000 | 4.0 | 11.1 |
4 | Romania TV | 361.000 | 2.0 | 5.7 |
5 | Antena 3 | 339.000 | 1.9 | 5.4 |
6 | National TV | 212.000 | 1.2 | 3.4 |
7 | Happy Channel | 189.000 | 1.1 | 3.0 |
8 | Prima TV | 173.000 | 1.0 | 2.7 |
9 | Pro 2 | 111.000 | 0.6 | 1.8 |
10 | Antena Stars | 105.000 | 0.6 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 30 iunie, pe intervalul Poftiţi la circ (20:25-23:20), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 592.000 | 6.2 | 17.7 |
2 | Kanal D | 561.000 | 5.9 | 16.7 |
3 | Antena 1 | 304.000 | 3.2 | 9.1 |
4 | Antena 3 | 228.000 | 2.4 | 6.8 |
5 | Romania TV | 218.000 | 2.3 | 6.5 |
6 | Happy Channel | 127.000 | 1.3 | 3.8 |
7 | Prima TV | 112.000 | 1.2 | 3.4 |
8 | National TV | 91.000 | 1.0 | 2.7 |
9 | Digi 24 | 56.000 | 0.6 | 1.7 |
10 | Realitatea Plus | 50.000 | 0.5 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 30 iunie, pe intervalul Poftiţi la circ (20:25-23:20)), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 271.000 | 6.4 | 26.0 |
2 | Kanal D | 172.000 | 4.1 | 16.5 |
3 | Antena 1 | 134.000 | 3.2 | 12.9 |
4 | Prima TV | 38.000 | 0.9 | 3.7 |
5 | National TV | 27.000 | 0.6 | 2.6 |
6 | Happy Channel | 25.000 | 0.6 | 2.4 |
7 | Digi 24 | 24.000 | 0.6 | 2.3 |
8 | Antena 3 | 23.000 | 0.5 | 2.2 |
9 | Comedy Central | 19.000 | 0.5 | 1.9 |
10 | Romania TV | 19.000 | 0.4 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Postacule, pentru ca la meciuri, in Romania, se uita 90% public masculin, 10% cel feminin. La seriale (chiar si Fierbintenii), diferenta e mult mai mica intre publicul masculin si feminin. De aici si audienta mai mare postacule.