Skip to main content

Ce audienţe sunt într-o zi fără meciuri de la Euro 2020? Aseară: reluări Las Fierbinţi şi Nea Marin vs. serial turcesc. Cine a câştigat?

 
Ce audienţe sunt într-o zi fără meciuri de la Euro 2020? Aseară: reluări Las Fierbinţi şi Nea Marin vs. serial turcesc. Cine a câştigat?
AUDIENŢE. Ce audienţe sunt într-o zi fără meciuri de la Euro 2020? Aseară a fost bătălia reluărilor pe Pro TV şi Antena 1, doar Kanal D a venit cu un episod nou al serialului Hercai. 
Publicitate
 
Un episod mai vechi din Las Fierbinţi a reuşit să pună Pro TV pe primul loc în topul audienţelor, într-o seară cu pauză de la Euro, competiţie care se pregăteşte de sferturi.

 
Pe de altă parte, Nea Marin i-a adus Antenei 1 doar locul trei, cu o ediţie în reluare a emisiunii Poftiţi la Circ. 
 
Pe ambele intervale, Las Fierbinţi şi Poftiţi la Circ, Kanal D a fost al doilea cel mai urmărit post TV. 
 
De notat un aspect important: Pro TV a dat cel mai urmărit program de ştiri aseară, cu Andreea Esca la ora 19:00. În ultima vreme, Antena 1 a fost de câteva ori pe primul loc cu Observatorul, când jurnalul Antenei se intersecta cu un meci.

 

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25):

1. Aproape 1,4 milioane de români la o reluare Las Fierbinţi

Naţional. Cu serialul de comedie Las Fierbinţi, Pro TV a fost lider de audienţă. A numărat aproape 1,4 milioane de telespectatori pe minut.

 

Locul doi pe interval a fost ocupat de Kanal D, cu aproape 1,1 milioane de persoane, în timp ce Antena 1 era pe trei cu o audienţă medie de 565.000 de privitori. 

Urban. Diferenţa s-a mai redus la oraşe. Pro TV a ocupat primul loc, de unde a înregistrat un rating mediu de 740.000 de urmăritori. 
 
Următorul post clasat era Kanal D, pe interval, cu 540.000 de telespectatori pe minut. Podiumul a fost completat Antena 1, care a adunat 266.000 de persoane din mediul urban în fiecare minut. 
 
Comercial. Chiar şi în reluare, tinerii s-au uitat în număr mare la serialul Pro TV. Las Fierbinţi a înregistrat o medie de audienţă de peste 270.000 persoane. 
 
De pe locul secund, Kanal D a fost urmărit de 150.000 de oameni. Nu în ultimul rând, de pe locul trei Antena 1 a adunat aproape 120.000 de telespectatori pe minut. 

Audienta posturilor TV miercuri, 30 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.368.000 7.7 24.2
2 Kanal D 1.090.000 6.2 19.3
3 Antena 1 565.000 3.2 10.0
4 Romania TV 270.000 1.5 4.8
5 Antena 3 265.000 1.5 4.7
6 Happy Channel 226.000 1.3 4.0
7 National TV 196.000 1.1 3.5
8 Prima TV 104.000 0.6 1.8
9 Antena Stars 96.000 0.5 1.7
10 TVR 1 74.000 0.4 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 30 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 740.000 7.7 23.0
2 Kanal D 538.000 5.6 16.7
3 Antena 1 266.000 2.8 8.3
4 Antena 3 208.000 2.2 6.5
5 Romania TV 181.000 1.9 5.6
6 Happy Channel 149.000 1.6 4.6
7 National TV 97.000 1.0 3.0
8 Prima TV 67.000 0.7 2.1
9 Digi 24 54.000 0.6 1.7
10 Antena Stars 47.000 0.5 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 30 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 272.000 6.4 30.3
2 Kanal D 146.000 3.5 16.3
3 Antena 1 116.000 2.7 13.0
4 National TV 32.000 0.7 3.5
5 Prima TV 28.000 0.7 3.1
6 Digi 24 26.000 0.6 3.0
7 Happy Channel 22.000 0.5 2.5
8 Antena 3 20.000 0.5 2.3
9 Comedy Central 17.000 0.4 2.0
10 Eurosport 2 14.000 0.3 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Poftiţi la circ, „poftiţi” pe locul trei

Naţional. Antena 1 s-a clasat doar pe locul trei cu emisiunea lui Nea Marin. Poftiţi la circ a adunat, cu reluarea de aseară, o medie de 700.000 de persoane pe minut. 

Pe acelaşi interval, lider era Pro TV cu 1,23 milioane de persoane, iar Kanal D era pe locul doi, cu o medie de 1,2 milioane de telespectatori.

Urban.  Antena 1 nu a urcat mai sus de locul trei nici în mediul urban, unde emisiunea lui Nea Marin a fost urmărită de 300.000 de telespectatori pe minut. 
 
Pro TV era tot pe primul loc, cu aproape 600.000 de oameni, în timp ce Kanal D era pe doi cu o medie de 560.000 de persoane. 
 
Comercial. Tinerii nu au urcat postul Intact. Antena 1 s-a clasat tot pe locul trei, cu un rating mediu de 134.000 de telespectatori pe minut. 
 
Pe interval, primele două posturi clasate au fost Pro TV (locul întâi, cu 270.000 de oameni) şi Kanal D (locul doi, cu 170.000). 

Audienta posturilor TV miercuri, 30 iunie, pe intervalul Poftiţi la circ (20:25-23:20), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.231.000 7.0 19.6
2 Kanal D 1.200.000 6.8 19.1
3 Antena 1 699.000 4.0 11.1
4 Romania TV 361.000 2.0 5.7
5 Antena 3 339.000 1.9 5.4
6 National TV 212.000 1.2 3.4
7 Happy Channel 189.000 1.1 3.0
8 Prima TV 173.000 1.0 2.7
9 Pro 2 111.000 0.6 1.8
10 Antena Stars 105.000 0.6 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 30 iunie, pe intervalul Poftiţi la circ (20:25-23:20), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 592.000 6.2 17.7
2 Kanal D 561.000 5.9 16.7
3 Antena 1 304.000 3.2 9.1
4 Antena 3 228.000 2.4 6.8
5 Romania TV 218.000 2.3 6.5
6 Happy Channel 127.000 1.3 3.8
7 Prima TV 112.000 1.2 3.4
8 National TV 91.000 1.0 2.7
9 Digi 24 56.000 0.6 1.7
10 Realitatea Plus 50.000 0.5 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 30 iunie, pe intervalul Poftiţi la circ (20:25-23:20)), pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 271.000 6.4 26.0
2 Kanal D 172.000 4.1 16.5
3 Antena 1 134.000 3.2 12.9
4 Prima TV 38.000 0.9 3.7
5 National TV 27.000 0.6 2.6
6 Happy Channel 25.000 0.6 2.4
7 Digi 24 24.000 0.6 2.3
8 Antena 3 23.000 0.5 2.2
9 Comedy Central 19.000 0.5 1.9
10 Romania TV 19.000 0.4 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Pogbier Pogbier
    O reluare Las Fierbinti face rating mai mare decât meciuri de la Euro? Interesant public are Pro. Si educat

    Postacule, pentru ca la meciuri, in Romania, se uita 90% public masculin, 10% cel feminin. La seriale (chiar si Fierbintenii), diferenta e mult mai mica intre publicul masculin si feminin. De aici si audienta mai mare postacule.
  • Circoteca Circoteca
    Numai votanți psd

    Ca la Antenuta la accesati factorati marinici umoristi cunoscutii pensionari
  • Marbar Marbar
    Vara sunt numai cei fără venituri

    Te referi la Antenuta nu ? Ca vara au avut Bucatarii Zero cu 11 rating finala sub meci de fotbal.
    Si nu mai gasi scuze postacule. Nu ne zici ca Antenuta locul 3 comercial ? Ha ha ha !
  • Gibson Gibson
    Vara reluărilor la televiziunile din România, noroc că vine Olimpiada :)
  • mile mile
    postac ai inceput sa injuri venituri 2500
  • Finlandezu' Finlandezu'
    ***
  • B.A.M B.A.M
    1) Pentru o reluare din iarnă e chiar ok, 0 investiții și ies pe plus... E nevoie de emisiuni, nu de fotbal! Dar de, asta e mentalitatea...
    2) Eu sunt curios unde "sunt" Livia Pilă, Realia Tescariu și "alții" care să ne spună de emisiunea servinilă "Tema zilei" că nu a făcut cam nimic după "minunata" mutare a lui Cristache. Totuși pentru toți angajații din TVR (inclusiv Cristache de la 17:00 și servinilii de la 21:00) merge o zicală: "Toți sunt o apă și un pământ!"
  • Razvan Razvan
    Cu asa audiente de ce mai continua cu Nea Marin ,Antena 1? Trebuia sa puna un sezon mai vechi ,aveau audiente mai mari ,Acest sezon a mai fost în primavara iar acum dupa o luna,doua iar îl dau,de aici si audientele mici ,sau mai bine programau o reluare din sezoane mai vechi din Chefi la cutite
  • Gigel Gigel
    Mile doar la categoria aveniti se incadreaza
  • Xenox Xenox
    Tu unde te incadrezi, Mile? La cei cu venituri sau fara?
  • Mile Mile
    Numai votanți psd
  • Adi Adi
    O reluare Las Fierbinti face rating mai mare decât meciuri de la Euro? Interesant public are Pro. Si educat
  • Mile Mile
    Vara sunt numai cei fără venituri
  • MrAdiz MrAdiz
    Antena 1 pe 3 cu 550 000 doamne ferește
    Învățătura de minte sa nu mai dea Nea Marin

Trimite un comentariu

sus