COMUNICAT. Bibliotecile sunt adevărate comori în orice locuinţă, însă cărţile necesită spaţii anume, pentru a fi păstrate în bune condiţii. Dacă şi tu ai multe volume pe care vrei să le protejezi, iată câteva trucuri inteligente de organizare care te vor ajuta să te bucuri de cât mai mult de biblioteca ta.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Foloseşte rafturi şi etajere
Unul dintre cele mai eficiente moduri de a organiza cărţile este să le aşezi pe rafturi sau poliţe. Acest tip de amenajare se potriveşte foarte bine mai ales în contextul stilurilor de amenajare moderne, cum ar fi cel scandinav sau minimalist.
Nici nu este nevoie să mergi în magazine fizice pentru a cumpăra tot ceea ce ai nevoie.
Poti comanda online rafturi si etajere în forme şi culori diferite, astfel încât tu să te poţi bucura de o amenajare eficientă a spaţiului.
Rafturile şi etajerele te ajută să aduni la un loc tot ce ţine de cărţi şi documente, astfel încât acestea să fie perfect delimitate de restul lucrurilor din casa ta.
Este de preferat să foloseşti rafturi şi etajere deschise, fără geamuri, astfel încât să poţi avea acces la documente şi cărţi oricând ai nevoie. Şi mobilierul modular este o soluţie eficientă, care îţi protejează şi cărţile şi-ţi eliberează şi spaţiul.
Organizează cărţile în funcţie de detalii
Unele biblioteci sunt organizate în funcţie de numele autorului, de titlu sau de anumite detalii care servesc la identificarea facilă a cărţilor.
Poţi face şi un opis al bibliotecii tale, fie de mână, fie într-un program dedicat şi, de asemenea, poţi marca fiecare literă a numelor autorilor cu un semn de hârtie ca să îţi uşurezi munca atunci când cauţi o anumită carte.
Organizează cărţile în funcţie de culoare
Organizarea curcubeu este una dintre cele mai speciale metode de organizare a cărţilor şi a documentelor.
Dacă în cazul cărţilor acest aspect poate fi realizat cu uşurinţă, datorită cotorului care este de cele mai multe ori colorat, în cazul documentelor uzuale, acest lucru poate fi realizat mai greoi.
Totuşi, poţi încerca să foloseşti dosare şi bibliorafturi colorate, astfel încât fiecare culoare să fie un indicator pentru ceea ce vei găsi în acel dosar.
Organizează cărţile şi documentele în funcţie de domeniu
Dacă ai cărţi din diferite arii de specializare sau dacă ai tipuri variate de documente, care privesc aspecte separate, atunci ai putea organiza totul în funcţie de domeniu.
Astfel, vei putea pune la un loc beletristica sau cărţile de specialitate.
Vei putea delimita cărţile pentru copii, contractele cu anumiţi furnizori sau clienţi, în funcţie de domeniul de activitate.
Organizează cărţile şi documentele în funcţie de frecvenţa folosirii
Puţin probabil să nu ai documente pe care le foloseşti mai des, furnizori pe care îi urmăreşti mai atent sau cărţi la care revii cu plăcere.
De aceea, este recomandat să foloseşti etajere pe care să organizezi cărţile în funcţie de frecvenţa utilizării, având grijă să ai acces rapid la volumele sau documentele de care ai nevoie mai mult.
Îţi poţi crea chiar şi o arhivă a documentelor mai vechi, precum facturi sau contracte, pe care să le aşezi în locuri cheie, mai puţin accesibile în comparaţie cu documentele necesare zilnic sau periodic.
Cărţile şi documentele sunt elemente care nu trebuie să lipsească dintr-o locuinţă sau dintr-un birou, atât pentru că ele sunt parte din farmecul acesteia cât şi pentru că ele fac parte integrantă din cultura şi munca noastră.
Aceste câteva trucuri te pot ajuta să organizezi cât mai bine spaţiile dedicate lor, astfel ca tu să te poţi bucura pentru cât mai mult timp de ordine şi eficienţă.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
Trimite un comentariu