(P) Cafea măcinată, boabe, aromată, exotică, irish, decaf şi capsule pentru toate expresoarele, la Târgul de Cafea şi Ceai din magazinele Auchan.
Sunt peste 300 de sortimente pentru iubitorii de cafea şi ceai la a zecea ediţie a târgului. Există până şi o cafea ...albastră.
Înainte de galeria foto, câteva informaţii despre consumul de cafea şi despre noutăţile de la târg.
- În ultima perioadă, s-a înregistrat o creştere de aproximativ 30% a preferinţei consumatorilor pentru capsulele de cafea, fapt datorat şi timpului mai mare petrecut acasă, iar cei care trec pragul Târgului de Cafea şi de Ceai Auchan vor putea alege din peste 60 de sortimente din această categorie.
- Şi cafeaua boabe rămâne în tendinţe, cu o creştere de 15% pe acest segment. În ceea ce priveşte cantităţile cel mai des achiziţionate, pe segmentul de cafea boabe, cea mai mare pondere în vânzare o înregistrează pachetele de 1 kg (60%) şi cele de 500 grame (30%).
- Un alt sortiment popular este reprezentat de cafeaua cu arome, care a înregistrat o creştere de peste 40% faţă de anul trecut, iar la târgul organizat de Auchan în acest an consumatorii pot descoperi şi arome noi, precum cea de tiramisu.
Tiberiu Dăneţiu, Director Marketing Auchan România:
"Asistăm la o creştere a preferinţelor pentru cafeaua preparată acasă, iar târgul reprezintă un prilej minunat de a descoperi noi arome şi gusturi."
"Am reuşit să punem la dispoziţie o ofertă inedită şi în acest an şi să realizăm, ca de fiecare dată, un mix între mărcile consacrate şi o serie de noutăţi, care, cu siguranţă, vor mulţumi toate gusturile", punctează oficialul Auchan.
Românii optează din ce în ce mai des şi pentru produse bio, alegând cu precădere produsele premium din această categorie, care a crescut atât ca volum, cât şi ca valoare, cu peste 7% în 2021 comparativ cu 2020. De altfel, din oferta totală prezentă la târg, aproximativ 8% dintre produse sunt bio şi ecologice, inclusiv produse marcă proprie Auchan, prin care compania îşi continuă demersurile de încurajare a unei alimentaţii sănătoase.
Cea mai mare creştere a produselor marcă proprie a fost generată, în 2021, de segmentul de capsule (+72% creştere cantitativă). În cadrul târgului din acest an, peste 12% din gamă este reprezentată de articole marcă proprie.
Târgul de Cafea şi Ceai este deschis în magazinele Auchan până pe 8 februarie.
Trimite un comentariu