Skip to main content

Rogalski Damaschin este noua agenţie de comunicare a ING Bank

 
Alexandra Radu (foto stânga) şi Silvia Jalea
Alexandra Radu (foto stânga) şi Silvia Jalea

Agenţia de comunicare Rogalski Damaschin se va ocupa de dezvoltarea şi implementarea strategiei de comunicare a ING Bank, instituţie prezentă în România de peste 30 de ani. Parteneriatul ING Bank cu Rogalski Damaschin este rezultatul unui proces de selecţie ce s-a desfăşurat în mai multe etape de calificare şi vizează toate ariile comunicării corporate, de brand, ESG şi comunicare dedicată publicului intern.

Publicitate

Silvia Jalea, Head of Internal & External Corporate Communication, ING Bank Romania

„ING Bank este un brand cu o amprentă economică şi socială puternică în România, produsele băncii fiind folosite zi de zi de peste 1.9 de milioane de clienţi ce au încredere în noi. Suntem încrezători că, prin colaborarea cu Rogalski Damaschin, avem alături de noi un partener robust de comunicare ce ne va ajuta nu doar să consolidăm reputaţia ING Bank în România, ci şi să dezvoltăm proiecte şi iniţiative relevante şi cu impact pentru publicurile noastre.”

Alexandra Radu, Partner & Head of Brand Strategy Rogalski Damaschin: 

„Expertiza Rogalski Damaschin în domeniul financiar este una dintre cele mai solide de pe piaţă şi a contribuit, în timp, la dezvoltarea unor campanii de comunicare ce au construit punţi puternice de legătură cu clienţii, partenerii de business şi cu publicul intern. Suntem extrem de entuziasmaţi de această colaborare cu un brand inovator din sectorul bancar, pe care îl admirăm de multă vreme, şi credem că experienţa agenţiei poate avea o contribuţie reală la crearea unor oportunităţi creative şi relevante de comunicare pentru ING Bank cu publicul său.”

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus