Skip to main content

PARTENERIAT. Conferinţa IAA Creativity4Better se întoarce cu o nouă ediţie. Ce speakeri sunt invitaţi

 
PARTENERIAT. Conferinţa IAA Creativity4Better se întoarce cu o nouă ediţie. Ce speakeri sunt invitaţi

PARTENERIAT. Conferinţa IAA Creativity4Better se întoarce în 2025 cu o nouă ediţie. Creativitatea are multiple dimensiuni, iar toamna aceasta, Conferinţa IAA Creativity4Better 2025 le aduce împreună sub tema „Creativity Dimensions – Back to Brand”.

Publicitate

Pe 12 noiembrie, Face Convention Center devine locul unde strategiile, advertisingul, designul, muzica, social media, sustenabilitatea şi marketingul se întâlnesc pentru a construi un spaţiu de dialog şi experiment, în care ideile nu doar se prezintă, ci se trăiesc.

Tema din acest an aduce brandurile în prim-plan, ca entităţi care inspiră, conectează oamenii şi transmit valori cu adevărat relevante, iar pentru a susţine această experienţă, conferinţa reuneşte speakeri remarcabili, recunoscuţi pentru relevanţa şi impactul pe care îl au în industriile lor.

Cine va urca pe scena Creativity4Better 2025

James Hurman, Director, Master of Effectiveness & autor al cărţii “The Case For Creativity” - Antreprenor, investitor şi unul dintre cei mai respectaţi experţi globali în eficienţa publicităţii, James Hurman a fondat compania creativă „Previously Unavailable” şi a co-creat start-up-uri lider de piaţă precum Tracksuit (brand de monitorizare a sănătăţii SAAS) şi AF Drinks (cocktailuri non-alcoolice, ready to drink).

Cu peste 50 de premii internaţionale, James Hurman este şi autorul cărţii “The Case for Creativity”, care pune capăt dezbaterii privind legătura dintre creativitate şi rezultate de business, prin analiza a trei decenii de cercetări internaţionale.

Susan Credle, Global Creative Advisor, Interpublic | Former Chair & Global CCO, FCB – Una dintre cele mai respectate voci la nivel global din industria publicităţii, Susan Credle a condus FCB spre o serie impresionantă de recunoaşteri internaţionale, inclusiv titlul de „Global Network of the Year” la Cannes Lions şi multiple premii Emmy.

Este recunoscuta ca fiind una dintre cele mai creative femei din publicitate. Cu o carieră de peste 30 de ani concentrată pe dorinţa de a inspira oamenii, Susan crede cu tărie că marea creativitate este un multiplicator economic pentru talente, agenţii şi clienţi.

Michael Corcoran, Managing Partner, Slice | Ex Head of Social, Ryanair – Michael este un strateg care a reinventat modul în care brandurile abordează social media. La Ryanair, a transformat conturile companiei într-un fenomen global, folosind umorul şi curajul în comunicare.

Astăzi, la Slice, colaborează direct cu brandurile pentru a construi strategii sociale autentice şi relevante.

Paul Coxhill - COO, LIONS & President | LIONS Intelligence – Cu peste două decenii de experienţă în leadership şi strategie, Paul a condus dezvoltarea platformelor digitale ale LIONS şi a transformat WARC într-un hub global de insighturi creative. Acesta este un susţinător al creativităţii ca motor de creştere sustenabilă pentru business, oameni şi planetă.

Pe lângă aceştia, forţa conferinţei este amplificată de liderii care adaugă o dimensiune nouă poveştii. Împreună, ei vor construi o hartă a ideilor actuale şi a tendinţelor care vor influenţa felul în care gândim, comunicăm şi inovăm în anii următori.

Astfel, în această toamnă, publicul creativ îi va descoperi şi pe Nick Docherty, strategul din spatele unora dintre cele mai emblematice campanii Wieden+Kennedy, pe Samuel Monnie, Co-Founder & Co-CEO, Purpose Hive, „reformatorul” marketingului, care vorbeşte despre branduri cu scop şi creştere sustenabilă, dar şi pe Pum Lefebure, co-fondatoare a Design Army, care combină designul global cu strategia de business.

De asemenea, Alex Super Beats, DJ renumit, fondator al Academiei OWPN şi George Giuglea, Artist, psihoterapeut, trainer, Academia OWPN, vor aduce o perspectivă aparte, din zona unde arta, psihologia şi muzica se împletesc pentru a arăta că adevărata creativitate se naşte din experienţe umane autentice.

Creativity4Better 2025 nu se rezumă doar la prezentări şi discuţii, ci pregăteşte şi experienţe multisenzoriale.

Publicul va descoperi momente artistice live, printre care şi un spectacol muzical semnat de Alex Super Beats şi George Giuglea, care aduc surpriză şi emoţie şi provoacă participanţii să îşi redefinească propria percepţie asupra creativităţii.

În cele opt ediţii de până acum, Creativity4Better a reunit peste 13.000 de profesionişti din marketing şi comunicare din România şi din întreaga lume, şi a adus pe scenă mai bine de 300 de speakeri internaţionali, lideri şi practicieni de renume, care au lăsat o amprentă puternică asupra modului în care înţelegem şi aplicăm creativitatea.

Conferinţa IAA „Creativity4Better” va avea loc pe 12 noiembrie, la Face Convention Center, iar biletele pot fi achiziţionate online accesând www.creativity4better.com.

Conferinţa IAA „Creativity4Better” 2025 se bucură de sprijinul partenerilor săi. Parteneri ai evenimentului: Kaufland, Raiffeisen Bank – Presenting Partners; Coca-Cola, P&G – Gold Partners; Mastercard, Ploom, Dacia, Footprints AI, Heineken, WARC, ADC România – Partners. Coffee experience oferită de Nespresso. Connectivity Partner: Vodafone.

Parteneri media: Radio Guerrilla, ProTV, Phoenix Media – Gold Media Partners; iQads, Euromedia, Profit.ro, Pagina de media, Progresiv, Wall-street.ro, 9AM, 9news, Kudika, Garbo, avocatnet.ro– Media Partners; Kubis Interactive, Golin, Starcom, Skepsis, Oveit,– Supporting Partners.   

Despre IAA România

IAA Romania este cea mai vastă şi mai reprezentativă asociaţie profesională a industriei de marketing, comunicare şi media, un parteneriat strategic unic ce reprezintă interesele a peste 110 companii active în industrie: clienţi de publicitate, agenţii de publicitate şi media şi instituţii mass media. Obiectivul IAA este să transforme România într-un hub global creativ, devenind astfel busola industriei de marketing şi comunicare.

IAA România este afiliată la IAA Global cu sediul la New York şi filiale în peste 56 de ţări. Pentru activitatea sa la standarde de excelenţă, IAA România a primit de 3 ori premiul global IAA Inspire Award - pentru cea mai activă şi creativă filială din lume.

Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

sus