Talent-show muzical... în online! E produs de Vodafone, iar Marius Moga (jurat al emisiunii SuperStar la Pro TV) este unul dintre juraţii competiţiei.
Se numeşte „Hit Play” şi îi mai are în juriu pe Speak şi Olivia Addams, iar Emma Ştefan (de la Radio ZU) este gazda competiţiei.
Hit Play se vede pe pagina de Instagram Vodafone, în fiecare vineri, dar şi pe site-ul hitplay.vodafone.ro.
Câştigătorul va fi recompensat cu o piesa compusă şi produsă de Marius Moga, dar şi cu 25.000 de euro. Vodafone se va ocupa de realizarea clipului muzical şi îl va promova.
Formatul competiţiei Hit Play
Participanţii trebuie să aibă minim 14 ani pentru a înscrie. Ei trebuie să încarce o audiţie video pe instagram folosind hastahg-ul #HitPlayVodafone.
Cei care se înscriu au posibilitatea să aleagă o melodie pe care o vor interpreta. Pe site-ul hitplay.vodafone.ro găsesc un repertoriu extins de cântece.
După trei săptămâni de înscrieri, vor urma două săptămâni de preselecţii pe parcursul cărora juraţii vor face o primă selecţie a celor mai bune înregistrări.
Publicul poate vota favoriţii în următoarele faze ale competiţiei: audiţiile live de pe Instagram şi marea finală.
Finala este programată în toamnă şi se va transmite live pe hitplay.vodafone.ro. În ultimul act al competiţiei se vor califica cei mai buni trei concurenţi.
Show-ul Hit Play va fi transmis pe Instagram şi în fiecare vineri, iar publicul poate vota cântăreţul favorit pe hitplay.vodafone.ro. De asemenea, în fiecare duminică oamenii pot urmări clipuri video live pe Instagram în care vor fi anunţaţi concurenţii care vor merge mai departe în competiţie.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii