O nouă agenţie apare în familia „McCann PR”. Se numeşte „THE NEW” şi este specializată pe zona de digital şi creaţie. Are deviza „scratch that”.
Noua agenţie anunţă că preţurile vor varia în funcţie de „chimia client-agenţie şi de valorile comune.”
Vine şi cu o primă „ofertă”: clientul stabileşte preţul pentru prima campanie.
Echipa „THE NEW” este împărţită pe trei domenii: PR, Health şi Digital.
La PR sunt:
- Imola Zoltan - Managing Director
- Lavinia Chican - Senior Partner
- Claudiu Dobriţă - Executive Creative Director
- Simona Simon - Creative Director
- Andrei Alexandru - Head of Strategy
- Ada Brutaru - Head of Digital Innovation
- Teodor Hedesiu - Head of Sports & Lifestyle
- Mihaela Oancea - Head of FMCG
La Health sunt:
- Ruxandra Vasilescu - Business Director
- Claudiu Dobriţă - Executive Creative Director
- Oana Călin - Account Director
- Raluca Andreica - Creative Director
- Andrei Alexandru - Head of Strategy
La Digital sunt:
- Ionuţ Ciobanu - Managing Director
- Claudiu Dobriţa - Executive Creative Director
- Oana Nedelea - Strategy Director
- Bogdan Grozavu - Head of Art
- Colonelu - Digital Creative, Director & Head of UI/UX
“E momentul să privim înainte, pentru că asta ne-a caracterizat dintotdeauna. MCCANNPR a fost mereu agenţia care a ştiut că poate face mai mult. Acum 3 ani am formalizat un departament de creaţie şi unul de strategie care astăzi numără în total peste 25 de oameni şi redefinesc continuu produsul agenţiei.
Acum suntem aici pentru a accepta o provocare şi a recunoaşte o oportunitate. Pentru a primi în familie o nouă agenţie”, a declarat Imola Zoltan, managing partner McCannPr/The New.
”THE NEW este agenţia în care ne-am dorit dintotdeauna să lucrăm. Născută din dragostea pentru idee, obsesia pentru craft şi ceea ce eu numesc “frustrările corecte”, THE NEW este răspunsul la îndemnul “SCRATCH THAT”, însăşi deviza noastră”, a declarat Claudiu Dobriţă, Director Creativ Executiv al McCannPr/The New.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Trimite un comentariu