
Cosmin „Micutzu” Nedelcu îşi lansează agenţie de publicitate. Noul proiect se numeşte „PING PONG” şi este în colaborare cu Dan Frînculescu, om cu peste 20 de ani experienţă în publicitate şi cu Headline Management Agency, companie lansată de Călin Creţu, manager a peste 30 de comedianţi şi producătorul filmului Mentorii.
Agenţia PING PONG nu se rezumă la conţinut amuzant. Noul studio de creaţie oferă clienţilor şi serviciile “usual suspects”: campanii cross-platform, strategie, naming, branding, packaging, anunţă reprezentanţii agenţiei.
Pentru campaniile care implică artişti, PING PONG are în portofoliu peste 40 de nume (din portofoliul Headline Management Agency), printre care se numără Micutzu, Bordea, Bucălae, Ioana State, Adrian Nicolae, George Tănase, Nelu Cortea şi mulţi alţii).
În funcţie de campanie şi cerinţele clientului, agenţia livrează şi proiecte care presupun prezenţa unor artişti aflaţi în portofoliile altor agenţii de talent management.
Cosmin Nedelcu, Co-Fondator şi Creative Director PING PONG.
„Am senzaţia că de mult piaţa cere o Brigadă Artistică capabilă să rebooteze direcţiile creative din publicitate. Clienţii simt şi ei că au nevoie de ceva nou. Lumea se schimbă, dar staţi liniştiţi. Suntem aici.”
Dan Frînculescu, Co-Fondator şi Creative Director PING PONG.
„Nu m-aţi întrebat “De ce Ping Pong?”, aşa că vă răspund pe scurt. Pentru că experienţa mi-a demonstrat că doar aşa se coc idei bune: printr-un ping pong constant între oamenii din agenţie şi între agenţie şi client. Jucăm rapid, servim prompt şi preferăm un call de 30 de secunde unui e-mail cu 30 de CC-uri”.
Călin Creţu, Co-Fondator şi New Business Director PING PONG.
„Consumăm zilnic reclame în toate mediile care ne înconjoară. Cu toate astea, publicitatea tradiţională predomină în continuare piaţa din România şi ne determină să schimbăm canalul sau să dăm skip. Ne propunem să concepem strategii de marketing care integrează conţinut de divertisment cu un brand, companie sau produs, astfel încât mesajul de marketing să fie livrat într-un mod natural şi captivant.”
Despre Micutzu:
Cosmin Nedelcu a.k.a. Micutzu este unul dintre cei mai cunoscu'i artişti de stand-up comedy din România.
Are la activ turnee în toată ţara, dar şi în mai multe oraşe din Europa, doar în ultimii doi ani strângând peste 75.000 de spectatori.
A absolvit UNATC, este actor, regizor, scenarist, producător şi om de publicitate.
A jucat în filmele Klaus&Barroso, Taximetrişti, Teabuilding şi 5Gang: Un altfel de Crăciun
Despre Dan Frînculescu:
Pe lângă ocupaţia de comediant, Dan Frînculescu are la bord 20 de ani de publicitate, timp în care a fost Copywriter şi Creative Director la agenţii ca Publicis, Leo Burnett, JWT Hamburg, printre altele.
Despre Călin Creţu:
Călin Creţu este cofondatorul The Fool, platforma care reuneşte comedianţi precum Micutzu, Bordea, Nelu Cortea, Radu Bucălae şi mulţi alţii.
El este unul dintre producătorii documentarului Hai, România! şi al filmului Mentorii, pe care îl produce în parteneriat cu cei de la Untold, şi este fondatorul agenţiei Headline.
În calitate de General Manager şi Producător Executiv al Headline Productions, a lansat multiple formate de succes pe Youtube, Netflix şi în cinema, printre care: filmele “Mentorii” şi “Hai România”, “Bordea - Teoria Conspiraţiei”, “Roast Battle”, “The Mic”, “Stai Puţin”.