Skip to main content

Om cu experienţă în publicitate şi creaţie, numit Creative Director la agenţia de comunicare MullenLowe România

 
Om cu experienţă în publicitate şi creaţie, numit Creative Director la agenţia de comunicare MullenLowe România

Agenţia de comunicare MullenLowe România anunţă numirea lui Alex Petrescu în funcţia de Creative Director şi extinderea parteneriatului cu Simina Leotescu în rolul de Strategy Director pe conturile cheie ale agenţiei.

Publicitate

Alex Petrescu, noul Creative Director al MullenLowe România, vine cu o lungă experienţă în domeniul publicităţii.

Despre Alex Petrescu:

Absolvent al Facultăţii de Automatică şi Calculatoare din cadrul Politehnicii Bucureşti, Alex a lucrat în IT înainte de tranziţia către publicitate.

A debutat ca strateg şi a trecut în domeniul creaţiei, unde a ocupat rolul de Creative Strategist.

Campaniile pe care le-a coordonat sau în care a fost implicat direct au câştigat premii importante la cele mai prestigioase festivaluri internaţionale şi locale de creaţie, design şi strategie, printre care Cannes Lions, Golden Drum, LIA, ADC*E, Eurobest, Red Dot şi Effie.

Despre Simina Leotescu:

Cu o experienţă de 25 de ani, Simina Leotescu a parcurs un drum profesional la fel de atipic, dar şi hibrid, trecând prin roluri diverse precum director de strategie, manager de agenţie, antreprenor şi profesor colaborator. 

De-a lungul carierei, Simina a lucrat cu peste o sută de branduri din diverse industrii, de la nume globale precum McDonald's, Pepsi sau HBO la nume locale precum Rienergy, Furazolidon, Napolact, Boromir, Radio Guerrilla sau BCR.

Campaniile la care a contribuit direct au câştigat peste 20 de premii Effie, dar şi numeroase premii de creaţie, atât în ţară, cât şi în afara ei.

A fost selectată ca fiind una dintre femeile din industriile creative din România care să fie promovată la Cannes şi este jurat la Effie Awards de peste 15 ani.

Alex Petrescu, Creative Director MullenLowe România:

„Nu am fost niciodată un Creative Director de manual. Pentru că advertisingul m-a purtat mereu între două lumi. Cea a strategiei, unde datele şi insighturile conturează ideile. Şi cea a creaţiei, unde ideile capătă formă şi impact.

Şi aproape tot timpul mi se spunea că trebuie să aleg între ele. Fiind încăpăţânat, eu am ales să nu aleg. Pentru că-mi place mult prea mult echilibristica mentală dintre logică şi imaginaţie. Până la urmă, advertisingul relevant asta şi obţine.

Şi mă bucur că, în sfârşit, la MullenLowe România am ocazia să lucrez cu Simina. Sunt sigur că afinitatea noastră pentru simplitate, problematizare corectă şi tensiuni curate ne va ajuta să facem din produsul creativo-strategic MullenLowe unul dintre cele mai bune din ţară şi din regiune”.

 

Simina Leotescu, Director de Strategie MullenLowe România:

Simon & Garfunkel, Starsky & Hutch, Beavis & Butt-Head, Dolce & Gabbana, Jordan & Pippen: o listă scurtă din lungaaa listă de duo-uri. Ştim cu toţii puterea specială a unui duo şi, în domeniul nostru, relaţia esenţială dintre un art & copy.

Cred cu tărie că un director de creaţie şi-unul de strategie trebuie să fie la fel de sudaţi precum un art & copy. Şi mă bucur că, alături de Alex, nu contează dacă-i „a mea” (egoul), intervine „ba nu, ba da” (debate-ul constructiv), iar „să am dreptate” e înlocuit de „să fie cea mai potrivită, bună” soluţie sau idee.

Plusez un pic, evidenţiind că acest parteneriat atipic mă atrage şi pentru trio-ul proaspăt alăturat: un director de creaţie atipic, un director de strategie atipic, un manager de agenţie atipic, toţi cu background de strategi şi-o dragoste mare pentru creaţie”.

 

Cristiana Belodan, Managing Director MullenLowe România:

„Într-un peisaj competitiv în care excelenţa creativă şi gândirea strategică setează constant sus aşteptările partenerilor noştri de business, ne consolidăm echipa cu doi profesionişti de excepţie, recunoscuţi pentru valoarea şi impactul lor în industrie.

Alex şi Simina formează o echipă cu expertiză de top şi sunt extrem de bucuroasă să începem anul în forţă, într-o formulă Business-Strategy-Creative 3.0”.

Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

sus