Skip to main content

Phoenix Media: T-Mobile rescrie regulile publicităţii OOH prin achiziţiile Blis şi Vistar Media

 
Phoenix Media: T-Mobile rescrie regulile publicităţii OOH prin achiziţiile Blis şi Vistar Media

Industria publictiăţii digitale trece printr-o transformare rapidă, iar T-Mobile face mutări strategice majore pentru a-şi consolida poziţia.

Publicitate

Dupa ce a achiziţionat Vistar Media pentru 600 de milioane de dolari, gigantul a mai făcut un pas decisiv: a cumpărat Blis, o companie specializată în date de locaţie şi tehnologie publicitară fără cookie-uri, potrivit news.phoenixmedia.ro.

Dacă la prima vedere aceste achiziţii pot părea simple miscări de business, în realitate ele spun o poveste mai amplă despre direcţia în care se îndreaptă industria digital OOH.

T-Mobile nu doar că îşi diversifică verniturile, dar pune bazele unei noi ere a advertisingului digital - una care pune accent pe confidenţialitate, omnicanalitate şi eficientă măsurabilă.

De ce Blis şi Vistar Media? 

Prin achiziţia Blis, T-Mobile adaugă un element-cheie în arsenalul său publicitar: targetarea fără cookie-uri, un avantaj uriaş într-o industrie tot mai concentrată pe protejarea datelor personale.

În paralel, Vistar Media îi oferă acces la una dintre cele mai avansate platforme de publicitate DOOH (Digital Out-Of-Home), consolidându-şi capacitatea de a conecta mesajele digitale cu experienţele din lumea reală.

Dio Boacă, CEO Phoenix Media: 

"Dacă este să ne uităm la ce face acum T-Mobile, vom vedea un trend necesar: cel de adaptare continuă. Luând modelul pieţelor externe, cred că investiţia unei multinaţionale în piaţa OOH din România ar putea face o diferentă. Doar că acest interes trebuie motivat de o piaţă matură, de sisteme bine puse la punct, de predictibilitatea în tehnologie şi inovatie. Din păcate, în acest moment, în afară de Phoenix Media care investeşte masiv în tehnologie, nu există alt jucător care să asimileze această perspectivă.

Am înţeles că nu putem fi trataţi ca nişte egali daca nu ne comportăm ca atare. Aşa că membershipul WOO, investiţiile în tehnologie - STOC, dezvoltarea de sisteme inteligente, este modul nostru de a fi parte dintr-o piaţă mondială (şi nu naţională) a unei industrii care a început să se dezvolte cu o viteză uimitoare."

Materialul integral, pe news.phoenixmedia.ro

Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

sus