Licitatie de peste 550.000 de euro: Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM) vrea sa lanseze o campanie mass-media in cadrul proiectului 'Fii activ la orice varsta!' care vizeaza cresterea notorietatii Serviciului Public de Ocupare (SPO) in randul somerilor cu varsta de peste 55 de ani, cat si in randul angajatorilor, contract finantat cu fonduri UE cu o valoare estimata cu TVA de peste 2,5 milioane lei (peste 560.000 euro), potrivit unui anunt publicat vineri in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP).
Conform datelor din Caietul de sarcini, campania cuprinde diferite tipuri de comunicare:
1. Campanie nationala mass-media: spoturi TV, spoturi radio, machete in presa si distributie de DVD-uri in presa scrisa
2. Campanie de comunicare online - portal web, retele sociale, publicitate online
3. Materiale de comunicare tiparite, suport pentru birourile self-service
4. Comunicate de presa, evenimente, povesti de succes si testimoniale Obiectivul acestei licitatii este acela de a identifica o agentie de publicitate care sa achizitioneze spatiile de difuzare solicitate, conform cerintelor pentru cele 4 loturi, ca sa poata oferi un mix complex de canale media ce acopera eficient cel putin grupurile tinta vizate de proiect.
Cele patru loturi sunt urmatoarele:
Lot1 : Difuzare de spoturi audio pe un post de radio national in drive-time
Lot 2: Difuzare de spoturi video la un post de televiziune nationala de stiri
Difuzare de spoturi video la un post de televiziune generala nationala
Lot 3: Machete in presa scrisa ¼ color in 5 publicatii nationale cotidiene
Servicii distributie DVD film scurt metraj cu un ziar cotidian cu tiraj de min. 10.000 exemplare
Lot 4: Bannere online pe site-uri de recrutare la nivel national In privinta conditiilor de participare.
La capitolul capacitate economica si financiara, se cere ca: media cifrei de afaceri globale a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii impreuna) care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani (2012, 2013, 2014), trebuie sa fie cel putin egala cu:
Lot 1, spoturi audio: 411,000 lei
Lot 2, spoturi video: 3,100,000 lei
Lot 3, print: 344,000 lei
Lot 4, online: 182,000 lei
La capitolul capacitate tehnica se solicita ca ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze ca a prestat in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, in cadrul unuia sau maxim 3 contracte, servicii similare celor achizitionate in cadrul prezentei proceduri avand ca obiect prestarea de servicii de publicitate utilizand vehiculele media mentionate pentru fiecare lot in parte, cu o valoare cumulata de cel putin :
Lot 1: 205,500 lei
Lot 2: 1,550,000 lei
Lot 3:172,000 lei
Lot 4: 91,000 lei
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente este 24.04.2015. Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 30.04.2015. In aceeasi zi va avea loc si deschiderea ofertelor. Termenul de implementare este de 90 zile incepand de la data atribuirii contractului. Contractul este finantate prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Autor: Adrian Vasilache adrian.vasilachepaginademedia.ro
Trimite un comentariu