Doritos a dezvăluit cei trei finalişti ai concursului Crash the Super Bowl. Spotul creat de unul dintre ei va fi difuzat în timpul finalei campionatului de fotbal american (NFL), care va fi difuzată pe 7 februarie de CBS. Miza este foarte mare având în vedere faptul că 30 de secunde de publicitate la Super Bowl costă circa cinci milioane de dolari, potrivit AdAge.com.
Cele trei spoturi care mizează pe umor au fost alese din 4.500 de clipuri înscrise în competiţie de participanţi din 28 de ţări. Reclamele finaliste spun aceeaşi poveste "toată lumea iubeşte Doritos şi fiecare va face tot ce îi stă în putinţă pentru a pune mâna pe chipsuri".
Potrivit AdAge.com, spoturile finaliste sunt "Ultrasound," "Doritos Dogs" şi "Swipe for Doritos". Câştigătorul competiţiei Crash the Super Bowl va primi un milion de dolari şi şansa de a lucra cu regizorul Zack Snyder (300 şi Man of Steel), cu DC Comics şi Warner Bros. la un proiect viitor. Ceilalţi doi finalişti vor primi fiecare câte 100.000 de dolari.
Cei trei finalişti (doi din Statele Unite şi unul din Australia) vor afla marele câştigător în timpul Super Bowl, atunci când va fi difuzat spotul Doritos.
Paginademedia.ro prezintă spoturile celor trei finalişti ai competiţiei Crash the Super Bowl:
Swipe for Doritos
Doritos Ultrasound
Doritos Dogs
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu