Preţ record pentru o singură reclamă, de ordinul milioanelor de euro pentru 30 de secunde. Recordul de tarif, anunţat de AdWeek, vine din cea mai dezvoltată piaţă de publicitate - SUA - şi de la un eveniment de impact puternic: Gala Super Bowl 2016.
La ediţia din acest an, o reclamă de o jumătate de minut va costa cinci milioane de dolari.
SuperBowl este recunoscut ca un magnet de publicitate şi prilej de lansare a unor reclame memorabile. Preţul pentru o reclamă de 30 de secunde a crescut anul acesta cu 11 % faţă de anul trecut, când pentru un spot advertiserii au plătit circa 4,5 milioane de euro.
Preţul spoturilor de la Super Bowl au crescut, în medie, cu 500.000 de dolari în fiecare an, în 2014 advertiserii plătind patru milioane de dolari.
Finala campionatului american de fotbal se va desfăşura pe data de 7 februarie şi va fi difuzată de postul CBS.
În ciuda preţurilor exorbitante, advertiserii se înghesuiesc să apară în calupurile de publicitate de la Super Bowl.
Care sunt brandurile care îşi vor face apariţia la Super Bowl?
Branduri auto
- Acura
- Buick (General Motors)
- Honda
- Hyundai
- Kia
MINI USA
Branuri de produse alimentare şi băuturi
- Avocados From Mexico
- Budweiser (Nestle)
- Butterfinger
- Doritos
- Kraft Heinz
- Montain Dew
- Pepsi
- Skittles
- Snickers
- Taco Bell
Brand de jocuri
- Pokemon
Branduri de asigurări şi finanţe
- Intuit
- SunTrust Bank
- Turbo Tax
Branduri de servicii online
- Squarespace
- Wix
Produse non-alimentare
- Colgate
Printre brandurile care au renunţat la apariţia de anul acesta a competiţiei Super Bowl se numără: Mercedes-Benz, Nissan şi GoDaddy (companie de hosting online).
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu