Google îşi promovează aplicaţiile printr-un joc care combină partea de online cu lumea reală, offline. Divizia franceza a Google a construit un joc de evadare de tip Escape Room din care poţi ieşi doar cu ajutorul aplicaţiilor dezvoltate de gigantul american, conform adweek.com.
Première Pièce (fr. Prima Piesă), campania gândită de agenţia franceză WE Are Social, a presupus construcţia unui joc de tip Escape Room în centrul Parisului, care să împletească experienţa offline cu cea online.
Scopul campaniei este acela de a promova o serie de aplicaţii dezvoltate de Google, precum Search, Maps, Translate, Photos, Art & Culture sau Cardboard.
Toate aplicaţiile enumerate se regăsesc pe parcursul jocului, ajutând la descoperirea de noi indicii pentru deschiderea uşii.
De exemplu, concurenţii trebuie să se folosească de aplicaţia Google Translate instalată pe smartphone-urile proprii pentru a traduce o serie indicii scrise în diferite limbi străine: norvegiană, daneză, chineză sau japoneză.
Campania înglobează toate temele pe cate Google France le promovează: artă digitală, muzică şi utilizarea tehnologiei mobile.
CE E UN ESCAPE ROOM? Într-un joc de tip Escape Room, participantii sunt închişi într-o încăpere şi trebuie să caute indicii pentru a reuşi să găsească o cale de ieşire (o cheie ascunsă, un cod etc). Participanţii se folosesc de elementele pe care le au la dispoziţie în cameră ca să rezolve o serie de puzzle-uri necesare pentru a evada într-o perioada de timp stabilită.
Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro
Trimite un comentariu