Twiter va difuza clipuri cu momentele importante din partidele disputate în Premier League. Gigantul din social media a încheiat un contract cu televiziunea Sky prin care va posta o selecţie a momentelor-cheie a meciurilor din Premier League difuzate de postul de televiziune britanic, scrie revista Campaign.
Este prima dată când Twitter reuşeşte să obţină drepturi de a vinde clipuri din Premier League pentru clienţi de publicitate.
Contractul încheiat cu Sky este ultimul dintr-o serie de parteneriate încheiate de Twitter cu radiodifuzorii evenimentelor sportive majore, pentru a afişa conţinut din timpul evenimentelor platforma de social media.
Luna trecuta Twiter a prezentat momentele live reprezentative din partidele de la Euro 2016, dar şi imagini din culisele turneului de tenis de la Wimbledon.
"Suntem încântaţi să lucrăm cu Twitter pentru a prezenta materiale video din timpul partidelor în timp real pentru fanii fotbalului din Marea Britanie şi Irlanda, în cel mai aşteptat sezon al Premier League din istorie”, a declarat David Gibbs, director digital al Sky Sports şi Sky News.
Cu mai mult de 30 de milioane de utilizatori pe o varietate de platforme, Sky Sports este deja numărul unu ca destinaţie digitală pentru sporturile din Marea Britanie.
Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro
Trimite un comentariu