Skip to main content

Reclamele lunii iulie: Povestea pensionarilor trimişi de NN la Electric Castle, cea mai creativă idee a lunii iulie

 
Reclamele lunii iulie: Povestea pensionarilor trimişi de NN la Electric Castle, cea mai creativă idee a lunii iulie

Povestea pensionarilor trimişi de NN la festivalul Electric Castle, care a avut loc în perioada 14-17 la Cluj, a fost cea mai creativă idee publicitară a lunii iulie, potrivit topului realizat de ADC*RO, organizaţie ce reuneşte oameni de creaţie din agenţiile româneşti.

Publicitate

Campania a fost realizată de Headvertising & Skepsis pentru NN Pensii, şi a apărut sub forma unui advertorialul publicat pe vice.ro, text ce spune povestea unor pensionari care au „îndrăznit” să participe la festivalul de muzică organizat în comuna Bonţida din judeţul Cluj

Membrii Art Directors Club au decis că pe locul doi în topul celor mai creative campanii ale lunii trecute s-a aflat "Succesul de azi e în toate greşelile de ieri", dezvoltată de Jazz Communication pentru BRD , urmată de „Romanians adopt Remainians”, creată de GMP + Webstyler pentru Gândul.info.

Paginademedia.ro prezintă în continuare cele mai creative campanii ale lunii iulie:

LOCUL 1. Povestea pensionarilor care au participat la Electric Castle datorită invitaţiilor primite de la NN a fost scrisă de Marius Ghenţ şi publicată pe site-ul vice.ro sub titlul "Am vorbit cu nişte oameni care-ţi pot fi părinţi şi au venit să petreacă la Electric Castle". Materialul conţine scurte interviuri cu şase dintre pensionarii care au participat la campanie. Aceştia au vârste cuprinse între 59 şi 74 de ani.

"Ei bine, grupul de oameni înaintaţi în vârstă pe care i-am întâlnit la Electric Castle m-au dat pe spate. M-au inspirat. Au ajuns la show cu sprijinul companiei NN, care şi-a propus să-i ajute să experimenteze şi la pensie ce le-a plăcut când erau tineri. Şi ce le place şi acum. Pasiunile nu se schimbă odată cu vârsta. Însă ca să nu ajungi în situaţia să renunţi la ele la pensie, trebuie să te preocupi din timp. Chiar de când eşti tânăr. Pentru că dacă ai microbul ăsta cu muzica şi distracţia, mici şansele să ţi-l scoată din sistem ceva. Şi priveşte şi partea bună: măcar atunci o să ai tot timpul, fără telefoane de la serviciu, fără stres", a scris jurnalistul de la revista Vice.

LOCUL 2. Campania BRD - Succesul de azi e în toate greşelile de ieri, dezvoltată de Jazz Communication.

Sub sloganul „Succesul de azi e în toate greşelile de ieri”, campania prezintă exemple de antreprenori români cu poveştile lor, cu dificultăţile prin care au trecut şi cum au ȋnvăţat, cum au crescut şi cum au ajuns să aibă afaceri de succes.

Locul 3. Campania „Romanians adopt Remainians”, realizată de GMP + Webstyler pentru Gandul.info. O campanie lansată imediat după referndumul din Marea Britanie, în urma căruia englezii au ales ieşirea din Uniunea Europeană. GMP şi Webstyler au lansat atunci o platformă prin care românii îi putea "adopta" pe britanicii care la referendum au votat pentru ca Marea Britanie să rămână în Uniunea Europeană.

Cum funcţionează campania Romanians adopt Remainians, potrivit descrierii Gândul.info:

  • Primul pas: accesaţi site-ul RomaniansAdoptRemainians.eu
  • Pasul doi: eşti român, poţi adopta un prieten britanic de pe Facebook sau poţi să devii „părinte voluntar” pentru un britanic pe care nu îl cunoşti, dar care împărtăşeşte aceleaşi valori cu tine.
  • Pasul trei. Prietenul tău britanic primeşte un buletin simbolic de român, cetăţean european, iar tu poţi distribui pe Facebook invitându-ţi prietenii să-ţi urmeze exemplul.

Campania Gândul şi GMP Advertising/Webstyler "Romanians adopt Remainians" a ajuns în presa internaţională, la câteva zile de la demararea ei. The Guardian, Campaign, BoredPanda, CalvetJournal şi alte publicaţii străine au scris despre iniţiativa Gândul şi GMP, entităţile care au dezvoltat, în trecut, campania Why don't you come over.

Alte menţiuni

Urmatoarele trei menţiuni sunt pentru Transylvania Beyond a celor de la Heraldist & Wondermarks, expoziţia Supravieţuitorii realizată de Mercury 360 pentru Poliţia Română şi Fanta & Sprite - Dublu sau aproape nimic, semnată de McCann.

Campania Supravieţuitorii

La începutul lunii trecute, Poliţia Română a lansat campania « Supravietuitorii – Trisezi centura, pacalesti viata » prin care şi-a propus constientizarea necesităţii purtării centurii de siguranţă, indiferent ca stam in fata sau in spate, intr-un autoturism.

Campania Poliţiei Române constă într-o expoziţie itinerantă cu scaune recuperate din maşinile care s-au făcut praf în urma accidentelor şi ai caror proprietari au "zburat" prin parbriz şi au murit. Scaunele au supravietuit, ei nu.

Fanta & Sprite - Dublu sau aproape nimic

Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înfiinţat în 2008 şi reprezintă o asociaţie non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova şi de a recunoaşte excelenţa în creativitate.

Topurile ADC*RO

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus