Trei publicitari au lansat oficial un serviciu care oferă execuţii în regim de urgenţă": Girofar.com.
Serviciul presupune oferirea de soluţii creative, în regim de urgenţă, pentru proiecte de mică amploare venite de la companii şi agenţii de publicitate. Cine sunt fondatorii? Cum funcţionează?
Fondatori
- Claudiu Petria - om de client service în agenţia de PR Saatchi&Saatchi, agenţia de marketing Propaganda şi agenţia de publicitate GMP.
- Irina Motroc, este o fostă corporatista care s-a reorientat spre ilustraţie şi design.
- Tavi Anghelus, Art Director la Millenium şi Friends, owner Idealist, din 2008.
Paginademedia.ro a discutat cu Claudiu Petria, unul dintre fondatorii proiectului Girofar, care a fost lansat după jumătate de an de teste.
Cum funcţionează?
Girofar este dedicat companiilor, antreprenorilor, agenţiilor sau oamenilor din business care au nevoie de proiecte mici de creaţie în situaţii de criză, de la prezentări la branding, servicii de grafică, tehnoredactare computerizată şi spoturi video.
”Oferim soluţii care acoperă toată zona de creaţie, de la concept la declinări şi implementare. Serviciul funcţionează deja de jumătate de an, timp în care am testat modelul de business şi am stabilit etapele şi fluxul de lucru”, a declarat Claudiu Petria, Business Developer la Girofar.
"Am livrat prezentări corporate, prezentări la Key visualuri (care, ulterior au fost declinate), de la bannere online, la spoturi radio, adaptări TV, animaţii, machete de presă, producţii print, ilustraţii, chiar şi o pictură”, a adăugat acesta.
În cât timp este gata un proiect?
Depinde de proiect. Deadline-ul se stabileşte cu fiecare proiect în parte. S-au livrat proiecte în aceeaşi zi, “de azi pe mâine”, dar nu mai mult de câteva zile.
Urgenţele înseamnă lucru peste noapte sau în weekend, iar Girofar a fost gândit ca o soluţie pentru situaţii dificil de gestionat în programul de lucru obişnuit.
Te ajută punctual, dar nu îţi rezolvă probleme majore, pentru că nu poţi intra în profunzimea lucrurilor într-un timp foarte scurt. De asta, nu ne asumăm şi nu ne-am asumat livrarea unor campanii.
Ce ar putea Girofar să facă iar agenţiile "clasice" nu?
„Girofar este un serviciu dedicat pentru astfel de situaţii. Ar putea s-o facă şi alte agenţii dacă ar dori să se concentreze pe asta, dar cred că e o nişă prea mică pentru ei. În plus, noi lucrăm pe un model de business mai puţin procedural şi ierarhizat şi asta ne permite să fim foarte flexibili.”
Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro
Trimite un comentariu