Skip to main content

Companie de advertising mobil din Polonia intră pe piaţa din România. Despre ce este vorba?

 
Foto: zeendo.com
Foto: zeendo.com

O companie de advertising mobil din Polonia intră pe piaţa din România. Este vorba de Selectivv Mobile House, care se ocupă cu planificarea şi implementarea campaniilor publicitare pe platformele mobile. De asemenea, realizează şi diverse studii despre utilizatorii de telefoane mobile sau tablete.

Publicitate

Selectivv deţine propria platoformă Demand-Side Platform, prin intermediul căreia implementează anunţurile publicitare către utilizatorii targetaţi.

Ce i-a atras către România?

Compania si-a motivat alegerea de a se extinde pe teritoriul tării noastre prin intermediul unor studii. Respectivele studii arată că din aproape 20 de milioane de locuitori aporximativ jumătate deţin un smartphone sau o tabletă.

“Suntem în plină dezvoltare a publicităţii pe dispozitive mobile şi oamenii au nevoie de informaţii care să-i ajute. De exemplu, dacă cineva urmăreşte ofertele companiilor aeriene pentru destinaţii exotice, putem trage concluzia că acea persoană este pasionată de călătorii şi de experienţe unice.

Această persoană ar putea fi interesată, prin urmare, de asigurări de călătorie şi de programe de relaxare”, declară Dominik Karbowski, vicepreşedinte Selectivv Mobile House.

De asemenea, locuitorii ţării noastre sunt online pe tot parcursul zilei, iar navigarea pe internet se realizează prin intermediul telefoanelor mobile sau tabletelor, potrivit aceloraşi studii.

Cum se realizează targetarea?

Potrivit reprezentanţiilor companiei targetarea se realizează în funcţie de modelul de smartphone al fiecărui utilizator, sistemul de operare , alte aplicaţii instalate, sexul, vârsta, interesele, localizarerea posesorului, precum şi domeniul de activitate al utilizatorilor sau pasiunile acestora.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus