Skip to main content

GMP PR lansează o divizie specială: branding pentru angajatori. Despre ce este vorba?

 
GMP PR lansează o divizie specială: branding pentru angajatori. Despre ce este vorba?

Agenţia GMP PR lansează o divizie dedicată de Employer Branding. Divizia se va ocupa cu acordarea de consultanţă în dezvoltarea brandului de angajator atât intern, cât şi extern, au explicat reprezentanţii GMP.

Publicitate

Concret, va crea campanii de recrutare şi loializare, precum şi campanii de comunicare internă.

De asemenea se va ocupa cu crearea de acţiuni tactice care să sprijine obiectivele de resurse umane.

Potrivit reprezentanţiilor agenţiei, lansarea este programată pentru finalul lunii ianuarie şi „are loc într-un context în care piaţa muncii din România se confruntă cu o dinamică fără precedent şi tot mai mulţi angajatori dezvoltă platforme de comunicare menite să inspire, să loializeze şi să reţină angajaţii”.

Echipa va fi formată din patru membri care vor fi coordonaţi de Cătălina Şeitan:

„În ultimii ani, alături de clienţii noştri, am făcut faţă provocărilor pe care aceştia le-au avut în comunicarea cu angajaţii şi potenţialii angajaţi. Împreună cu echipa mea, am abordat toate zonele comunicării – de la recrutare şi poziţionare a brandului de angajator până la campaniile de loializare.

Expertiza noastră include colaborări cu companii locale, de dimensiuni medii, dar şi multinaţionale cu zeci de mii de angajaţi. Am studiat îndeaproape psihologia noilor generaţii de angajaţi şi le punem la dispoziţie companiilor beneficiile experienţei acumulate de noi”, spune Cătălina Şeitan.

„Millenials şi Generatia Z pun presiuni fără precedent asupra angajatorilor şi schimbă modul de comunicare. Metodele tradiţionale de motivare cum sunt bonusurile şi teambuilding-urile funcţionează din ce în ce mai puţin, noul profil de angajat aşteaptă experienţe memorabile de la locul de muncă. Vor câştiga acele companii care vor avea o strategie realistă de employer branding”, spune Ioana Mănoiu, Managing Partner, GMP PR.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus