Skip to main content

VIDEO. Topul ADC. Cele mai bune reclame ale lunii decembrie. Ce să nu cumperi de sărbători şi Vă vedem printre campanii

 
VIDEO. Topul ADC. Cele mai bune reclame ale lunii decembrie. Ce să nu cumperi de sărbători şi Vă vedem printre campanii

Zoot, Cohn&Jansen JWT şi MSLGROUP The Practice sunt agenţiile care semnează cele mai bune campanii ale finalului anului trecut, după cum au fost desemnate de către ADC România, o organizaţie ce reuneşte creativi din agenţii.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare cele mai creative trei campanii:

Hotline Zoot, ocupanta primul loc, este o campanie care îi sfătuieşte pe internauşi ce să NU cumpere de sărbători. Campanie a fost semnată de Alex Coteţ (membru Sector 7), Copywriter, Alina Nechita şi Alexandra Mateescu, Art Directors. Practic, realizatorii campaniei au lansat un număr de telefon la care clienţii Zoot puteau suna pentru a primi „consiliere” în legătură cu posibile cadouri. „Dacă eşti băiat, noi suntem aici ca tu să n-o dai în bară cu gagică-ta”, spune mesajul clipului de Youtube.

„E greu să faci orice pentru Crăciun, Paşte, Valentine’s Day care să nu fie done before, sau măcar să pară fresh. Deşi hotline-uri s-au tot făcut, mi-a plăcut premisa despre “te sfătuim ce cadouri să nu iei”. O activare insightful, bine scrisă şi executată, care probabil a şi ajutat câţiva oameni să nu se prezinte cu pijamale sau seturi deodorant + spray din supermarket sub pom’’, declară Andy Daniluc, membru ADC România şi Founder & Director Cake.

Locul 2 este ocupat de Cohn&Jansen JWT pentru campania Vă vedem. Campania a fost gândită să funcţioneze prin strângerea de donaţii pentru ad-uri cu mesajul “vă vedem”, care să ajungă la parlamentarii români prin intermediul site-urilor accesate de aceştia în orele de lucru. De menţioneat că reclamele sunt limitate geografic la spaţiul din zona Parlamentului României. În spatele campaniei au stat Octavian Budai, Art Director şi Alex Negoescu, Copywriter. (pe larg despre campanie, AICI).

Iar pe locul 3 îi găsim pe cei de la MSLGROUP The Practice şi MedLife care au realizat prima transmisie live 360 Virtual Reality a unei operaţii pe creier. Materialul final a fost filmat cu opt camere şi a avut o durată finală de şase ore.

Proiectul a fost gândit de Anca Gheorghe, Head of Experience & Events, Oana-Andreea Logigan, PR Director, Mara Balaban, PR Specialist şi Monica Jitariuc, Managing Director. Face parte din Campania Tehnologia de mâine care urmăreşte avantajele pe care le are evoluţia tehnologiei în medicina modernă.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus