AUDIENŢE. Românii au stat aseară cu ochii pe televizor, într-o zi de 23 martie ca de Crăciun. Seară în care (tot ca de Crăciun), în calupurile publicitare a reapărut şi cunoscuta reclamă Sărbătorile vin, cu camioanele Coca-Cola.
La ce s-au uitat românii?
Au stat pe Românii au talent, show cu audienţe peste săptămâna trecută.
Vârfurile au sărit bine de patru milioane de români pe minut.
Paginademedia.ro vă prezintă cifrele Românii au talent, ediţia a şasea, din 23 martie:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, aproape 3,2 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la Românii au talent, cu 100.000 mai mulţi decât săptămâna trecută.
Ca şi la ediţiile trecute, diferenţă mare faţă de locurile următoare: Kanal D a avut aproape un milion de români pe post, iar Antena 1 - 720.000.
Vârful naţional: 4,17 milioane de români, adică 23,3 rating şi 45,1% cotă de piaţă, la 21.17.
URBAN. Audienţă mai mare faţă de săptămâna trecută şi la oraşe pentru show-ul prezentat de Pavel Bartoş şi de Smiley: 1,7 milioane, cu aproape 100.000 peste ediţia precedentă.
Cifrele Pro TV au fost de peste trei ori mai mari decât ale Kanal D şi de aproape şase ori mai mari decât ale Antenei 1 (care avea Ie, Românie, cu Mircea Radu).
COMERCIAL. Un plus de audienţă şi pe publicul comercial pentru emisiunea jurizată de Florin Călinescu, Andra, Mihaela Rădulescu şi Andi Moisescu. O medie de aproape 900.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani la Pro TV, de peste patru ori mai mulţi decât la Kanal D.
Vârf comercial: 1,11 milioane de telespectatori (24,9 rating şi 54,4 cotă de piaţă) la ora 21.47.
Audienta posturilor TV vineri, 23 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.35), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 3.162.000 | 17.7 | 38.5 |
2 | Kanal D | 964.000 | 5.4 | 11.7 |
3 | Antena 1 | 719.000 | 4.0 | 8.8 |
4 | Romania TV | 361.000 | 2.0 | 4.4 |
5 | Antena 3 | 300.000 | 1.7 | 3.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 23 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.35), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.724.000 | 17.9 | 38.3 |
2 | Kanal D | 507.000 | 5.3 | 11.3 |
3 | Antena 1 | 303.000 | 3.1 | 6.7 |
4 | Romania TV | 184.000 | 1.9 | 4.1 |
5 | Antena 3 | 176.000 | 1.8 | 3.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 16 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.35), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 862.000 | 19.3 | 47.6 |
2 | Kanal D | 172.000 | 3.9 | 9.5 |
3 | Antena 1 | 128.000 | 2.9 | 7.0 |
4 | Prima TV | 39.000 | 0.9 | 2.2 |
5 | Paramount | 31.000 | 0.7 | 1.7 |
GALERIE FOTO. Românii au talent, 23 martie
Vezi audienţele Românii au talent de săptămâna trecută, aici
Vezi audienţa debutului Românii au talent, aici
Citeşte şi: Cum au debutat toate cele opt sezoane ale show-ului. 2013 a fost cel mai bun an
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
tin audienta in fata televizorului