AUDIENŢE. Diferenţe notabie între Românii au talent, de pe Pro TV şi concurenţă. Aseară, pe publicul comercial, celelalte staţii abia s-au văzut.
Pe publicul tânăr (18-49 de ani), cifrele Pro TV au fost mult în faţa celorlalte posturi: audienţa pe targetul comercial a fost de aproape cinci ori mai mare decât a Kanal D (cu serial turcesc) şi de peste opt ori mai mari decât ale Antenei 1 (care avea Ie, Românie, cu Mircea Radu).
Cota de piaţă pe publicul comercial a fost de 46%, ceea ce înseamnă că aproape jumătate dintre tinerii care se uitau la televizor se uitau la Românii au talent. În comparaţie, Antena 1, cu Ie, Românie, abia a sărit de 5% cotă de piaţă.
Avansul a fost mare, în condiţiile în care audienţele show-ului Românii au talent de aseară au fost mai mici decât săptămâna trecută (cifrele AICI).
Paginademedia.ro vă prezintă cifrele Românii au talent, ediţia a şaptea:
NAŢIONAL. Românii au talent a atras la nivel naţional o medie de peste 2,9 milioane de telespectatori. Cifrele au fost triple faţă de Kanal D, care a obţinut o medie de un milion de persoane, cu serialul turcesc. Antena 1 a fost la distanţă de primele două, pe locul al treilea, cu emisiunea Ie, Românie! pe interval.
Vârful naţional: 3,75 milioane de români, adică 21 rating şi 42,3% cotă de piaţă, la 21.57.
URBAN. Show-ul jurizat de Florin Călinescu, Andra, Mihaela Rădulescu şi Andi Moisescu a atras în mediul urban peste 1,5 milioane de persoane, media, de trei ori peste Kanal D şi de aproape opt ori peste Antena1.
COMERCIAL. Pe publicul comercial, celelalt staţii abia s-au văzut. Pro TV a obţinut pe publicul celor cu vârste între 18 şi 49 de ani aproape 700.000 de telespectatori, media. Adică de aproape cinci ori mai mulţi decât Kanal D şi de peste opt ori peste Antena 1.
În termeni de cotă de piaţă, show-ul prezentat de Smiley şi de Pavel Bartoş a avut 46%, ceea ce înseamnă că aproape jumătate dintre tinerii care se uitau la televizor se uitau la Românii au talent. Kanal D avea 10%, iar emisiunea cu Mircea Radu de pe Antena 1 undeva puţin peste cinci procente.
Vârf comercial: 853.000 de telespectatori (19,1 rating şi 51,6 cotă de piaţă) la ora 22.31.
Audienta posturilor TV vineri, 30 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.35), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.905.000 | 16.2 | 35.0 |
2 | Kanal D | 1.049.000 | 5.9 | 12.6 |
3 | Antena 1 | 746.000 | 4.2 | 9.0 |
4 | Romania TV | 325.000 | 1.8 | 3.9 |
5 | Antena 3 | 238.000 | 1.3 | 2.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 30 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.35), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.516.000 | 15.7 | 35.8 |
2 | Kanal D | 521.000 | 5.4 | 12.3 |
3 | Antena 1 | 226.000 | 2.3 | 5.3 |
4 | Romania TV | 157.000 | 1.6 | 3.7 |
5 | Antena 3 | 154.000 | 1.6 | 3.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 30 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.35), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 695.000 | 15.6 | 45.6 |
2 | Kanal D | 152.000 | 3.4 | 10.0 |
3 | Antena 1 | 83.000 | 1.9 | 5.4 |
4 | DigiSport 1 | 54.000 | 1.2 | 3.5 |
5 | Prima TV | 50.000 | 1.1 | 3.2 |
Vezi audienţa debutului Românii au talent, aici
Citeşte şi: Cum au debutat toate cele opt sezoane ale show-ului. 2013 a fost cel mai bun an
GALERIE FOTO.
Citeşte şi:
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Asta este nivelul la care se face televiziune la noi si pana la urma e la cel mai inalt nivel.
Asta a fost impresia care mi-a lasat-o. Iti dai seama in pauza de publicitate nu am ramas pe protv, ci am schimbat canalul. "Supriza" a fost ca nu dupa mult timp iar a fost introdusa publicitate.
Chestia asta cu reclamatul la CNA chiar nu o inteleg. Nu toata lumea are timp de pierdut cu depus de reclamatii sau sesizari. De obicei fac acest lucru cei care nu au altceva de facut. Eu doar am spus ce am sesizat/observat ... si asta inseamna ca altcineva sa sara sa imi dea in cap ... numai pentru ca nu sunt de acord cu el.
PS: ultima postare. Va las pe voi, cei care stiti mai bine fenomenul, poate chiar tineti in mod profesionist o camera pe umar.
pe principiul cine striga mai tare (si din/cu mai multe locuri/nickname-uri) ala are dreptate, nu? Eu mi-am spus doar parerea mea, spre deosebire de cei F-like (incluzand marian) care spun un lucru pentru ca asa au pe foaie.
Din punctul meu de vedere productia de la "Romanii au talent" este net inferioara celor de afara. Si cand spun net inferioara ... spun ca nici in China nu ar fi acceptata. Punct!
PS: F-like (sau F-gen daca ati uitat de la primul rand) au o replica la orice: cuvantul "hater".
al doilea bot. Sa vedem cati sunt cu totii. :)
Cum am zis: parerea mea. M-am uitat si la alte productii de afara si nicaieri nu am vazut atata agitat de camere. Ore de ce? aia nu stiu sa faca televiziune? Nu as zice.
Nu am nimic cu venirea chinezilor, dar nu o sa mai aveti cum spune ca mai sunteti cu know-how din "vest".
Tot ce am spus anterior este impresia mea. Daca tu ai o alta parere este problema ta. Tu daca nu esti un bot facut de pro, sigur esti platit sa sari la gatul celor care nu sunt PRO protv.
PS: vin ei chinezii. Atunci o sa fie angajati altii (ca sunt multi pe planeta asta) pe mult mai putini bani sa sara pe aici la unul sau altul doar asa la impresie artistica.
@paginademedia : ce a făcut Cei 4?