Skip to main content

RAPORT. "Nu o să-ţi vină să crezi", un titlu care ascunde de multe ori ...reclame. Google, mii de pagini şterse din această cauză

 
RAPORT. "Nu o să-ţi vină să crezi", un titlu care ascunde de multe ori ...reclame. Google, mii de pagini şterse din această cauză

RAPORT GOOGLE. "Nu o să-ţi vină să crezi", dar în spatele unor titluri de tipul "Nu o să-ţi vină să crezi" stau, de multe ori, tot felul de reclame. La produse de slăbit, de exemplu.

Publicitate

Google îa luat măsuri, încercând să limiteze fenomenul. Numai în anul 2017 au fost eliminate peste 7000 de pagini cu mesaje înşelătoare, arată un raport asupra publicităţii online, publicat de Google.

Respectivele pagini ascundeau în spatele titlurilor de tip tabloid produse pe care doreau să le vândă. Titluri ca “Nu o să-ţi vină să crezi!” sau “Click aici!” sunt folosite frecvent de astfel de pagini.

În realitate, în spatele mesajelor senzaţionale se ascundeau de fapt, reclame la diverse produse, cum ar fi pastile pentru slăbit. Astfel, ştirile erau doar pretextul prin care erau atraşi utilizatorii.

Potrivit Google, numărul site-urilor cu conţinut înselător suspendate a crescut de la 1400 în 2016, la 7000 în 2017.

“Au fost eliminate 66 de milioane de reclame de tipul „trick-to-click” (in general reclame inselatoare), precum si 48 de milioane de reclame care indemnau utilizatorul sa instaleze software nedorit”, declară reprezentanţii companiei americane.

De asemenea, raportul arată că, în 2017, a crescut şi ponderea site-urilor care încalcă drepturile de autor sau de copiere a conţinutului. Astfel, peste 12.000 de site-uri au fost suspendate anul trecut pentru încălcarea drepturilor de autor şi preluarea de conţinut fără acordul autorului.

Compania a încearcat şi o reglementare în ceea ce priveşte noile trenduri online, printre care se numără criptomonedele sau obiectele virtuale cu valoare materială:

“Google a introdus o serie de politici noi care vizeaza zona produselor financiare speculative si nereglementate, precum criptomonede, optiuni binare, anumite produse de pe piata valutara.

Au fost adaugate 28 de reguli pentru companiile care isi fac reclama si 20 suplimentare pentru editori.

De asemenea, au fost actualizate regulile privind reclamele la jocurile de noroc, pentru a include si noile metode prin care se pun in joc obiecte virtuale cu valoare in lumea materiala”, au mai spus reprezentaţii Google.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Liviu Sora Liviu Sora
    De mult nu mai dau click pe asa ceva. Este o stire "bomba" o evit.
  • bing bing
    e din ce in ce mai rau, morti dupa trafic si bani din reclame

Trimite un comentariu

sus