AUDIENŢE. Look Plus şi Look TV au intrat miercuri seara în top cinci audienţe pe publicul comercial cu două meciuri de Champions League: Liverpool - Manchester City şi FC Barcelona - AS Roma.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul celor două partide de fotbal, cae au fost difuzate difuzate şi de posturile Look şi de Telekom Sport:
NAŢIONAL. Look Plus a avut, cu meciul FC Barcelona - AS Roma, o medie de 235.000 de telespectatori în fiecare minut. Postul a fost pe şapte în topul televiziunilor la nivel naţional.
Look TV, cu Liverpool - Manchester City, a fost urmărit de aproape 110.000 de privitori, media.
Fc Barcelona - As Roma a fost difuzat şi de Telekom Sport 1, care a fost pe 19 în topul la nivel naţional, cu o medie de 77.000 de persoane, media.
Seara a fost dominată de Kanal D, cu emisiunea Exatlon, care a obţinut pe intervalul celor două meciuri, o medie de 1,7 milioane de telespectatori. Postul a avut cifre aproape duble faţă de Pro TV. Antena 1 a obţinut o medie de 770.000 de privitori, cu serialul Fructul oprit, urmat de Xtra Night Show, emisiunea lui Capatos.
URBAN. În mediul urban, Look Plus a fost urmărit în medie de 130.000 de persoane, în timp ce Look TV a avut o medie de 81.000 de persoane.
În acelaşi timp, pe Kanal D, liderul tronsonului, se uitau, în medie, 740.000 de persoane.
COMERCIAL. Look Plus, cu meciul FC Barca - AS Roma, a obţinut o medie de 57.000 de telespectatori pe minut, fiind pe locul patru pe publicul comercial, după Kanal D, Pro TV şi Antena 1. Imediat după este Look TV, cu o medie de 55.000 de privitori.
Telekom Sport 1 şi Telekom Sport au avut, pe acelaşi public comercial o medie de 17.000 de telespectatori.
Audienţa posturilor TV miercuri, 4 aprilie, pe intervalul meciului Liverpool - Manchester City (21.45-23.30), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Rtg(000) | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.749.000 | 9.8 | 23.1 |
2 | Pro TV | 928.000 | 5.2 | 12.2 |
3 | Antena 1 | 772.000 | 4.3 | 10.2 |
4 | National TV | 409.000 | 2.3 | 5.4 |
5 | Antena 3 | 353.000 | 2.0 | 4.7 |
6 | Romania TV | 311.000 | 1.7 | 4.1 |
7 | Look Plus | 235.000 | 1.3 | 3.1 |
8 | TVR 1 | 191.000 | 1.1 | 2.5 |
9 | Prima TV | 183.000 | 1.0 | 2.4 |
10 | Realitatea TV | 168.000 | 0.9 | 2.2 |
11 | Antena Stars | 162.000 | 0.9 | 2.1 |
12 | Pro Cinema | 156.000 | 0.9 | 2.1 |
13 | TVR 2 | 130.000 | 0.7 | 1.7 |
14 | AXN | 125.000 | 0.7 | 1.7 |
15 | ETNO | 112.000 | 0.6 | 1.5 |
16 | Look TV | 108.000 | 0.6 | 1.4 |
17 | Pro 2 | 100.000 | 0.6 | 1.3 |
18 | B1TV | 78.000 | 0.4 | 1 |
19 | Telekom Sport 1 | 77.000 | 0.4 | 1 |
20 | Disney | 71.000 | 0.4 | 0.9 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 4 aprilie pe intervalul meciului Liverpool - Manchester City (21.45-23.30), în mediul URBAN
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 741.000 | 7.7 | 18.7 |
2 | Pro TV | 486.000 | 5.0 | 12.3 |
3 | Antena 1 | 413.000 | 4.3 | 10.4 |
4 | Antena 3 | 251.000 | 2.6 | 6.3 |
5 | National TV | 147.000 | 1.5 | 3.7 |
6 | Romania TV | 132.000 | 1.4 | 3.3 |
7 | Look Plus | 130.000 | 1.4 | 3.3 |
8 | Prima TV | 107.000 | 1.1 | 2.7 |
9 | Realitatea TV | 103.000 | 1.1 | 2.6 |
10 | TVR 1 | 93.000 | 1.0 | 2.3 |
11 | AXN | 85.000 | 0.9 | 2.2 |
12 | Look TV | 81.000 | 0.8 | 2 |
13 | Antena Stars | 73.000 | 0.8 | 1.9 |
14 | TVR 2 | 69.000 | 0.7 | 1.7 |
15 | Pro 2 | 68.000 | 0.7 | 1.7 |
16 | Pro Cinema | 64.000 | 0.7 | 1.6 |
17 | B1TV | 63.000 | 0.7 | 1.6 |
18 | DigiSport 2 | 40.000 | 0.4 | 1 |
19 | Disney | 39.000 | 0.4 | 1 |
20 | Telekom Sport 2 | 36.000 | 0.4 | 0.9 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV miercuri, 4 aprilie pe intervalul meciului Livrpool - Manchester City (21.45-23.30), pe publicul COMERCIAL
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 337.000 | 7.6 | 21.1 |
2 | Pro TV | 259.000 | 5.8 | 16.2 |
3 | Antena 1 | 229.000 | 5.1 | 14.3 |
4 | Look Plus | 57.000 | 1.3 | 3.5 |
5 | Look TV | 55.000 | 1.2 | 3.5 |
6 | National TV | 54.000 | 1.2 | 3.4 |
7 | Prima TV | 49.000 | 1.1 | 3.1 |
8 | Pro 2 | 35.000 | 0.8 | 2.2 |
9 | Pro Cinema | 34.000 | 0.8 | 2.1 |
10 | TVR 1 | 30.000 | 0.7 | 1.9 |
11 | Realitatea TV | 28.000 | 0.6 | 1.8 |
12 | Antena 3 | 25.000 | 0.6 | 1.6 |
13 | Film Cafe | 25.000 | 0.6 | 1.6 |
14 | Kiss TV | 21.000 | 0.5 | 1.3 |
15 | Telekom Sport 2 | 17.000 | 0.4 | 1.1 |
16 | B1TV | 17.000 | 0.4 | 1.1 |
17 | Telekom Sport 1 | 17.000 | 0.4 | 1.1 |
18 | Comedy Central | 17.000 | 0.4 | 1 |
19 | Paramount | 14.000 | 0.3 | 0.9 |
20 | Disney Junior | 13.000 | 0.3 | 0.8 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Mai bine ai compara audienta A 1 cu cea a Pro TV...pentru ca, din nou, A 1 a fost pe 3.
Adi, realitatea este in tabelul mai sus, pe comercial cel mai vizionat post Look a avut cifre de audienta de peste 3 ori mai mari decat a celui mai vizionat post TelekomSport.
Nu mai inmulti ca inmultesti degeaba...pentru ca si cei de la Digisport pot emite pretentii ca, in serile cu meciuri tari din Liga 1, sunt peste A 1... pentru ca au acoperire de vreo 50 %.
Sper ca sa isi scoata investitia cu banii din reclame.
Din pacate reclamele nu prea sunt.
Si alea care sunt sunt ieftine.