Skip to main content

AUDIENŢE. Talk-show-urile, neinteresante pentru tineri: primele 20, la un loc, au cam cât Las Fierbinţi singur

 
Denisa Pascu, prezentatoarea emisiunii Romania in 60 de minute
Denisa Pascu, prezentatoarea emisiunii Romania in 60 de minute

AUDIENŢE TALK-SHOW. Dezbaterile de pe posturile de ştiri sunt consumate, în general, de un public în vârstă. Numeros, dar în vârstă.

Publicitate

Zonele de interes ale tinerilor sunt altele. Ca o comparaţie - desigur, notând faptul că sunt genuri diferite - pe publicul comercial, primele 20 de talk-show-uri ale lunii martie au, la un loc, cam cât serialul Las Fierbinţi singur.

De exemplu, cel mai urmărit talk-show al lunii - România în 60 de minute, de pe România TV e urmărit, la nivel naţional, de 740.000 de români. Doar 50.000 sunt din targetul comercial (adică 18-49 de ani, urban).

Ca în fiecare lună, două lucruri de notat:

1. Periodicitatea. România în 60 de minute, (de pe România TV) este un program prezentat, din două în două săptămâni, sâmbăta şi duminica, de Denisa Pascu. Adevăruri ascunse, cu Dana Grecu, este un program săptămânal. Sinteza zilei a fost pe post aproape zilnic.

2. Publicul foarte sărac în tineri. Staţiile de ştiri au un procent de tineri foarte scăzut. Cea mai urmărită dezbatere din februarie abia sare de 60.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani (dintr-un total de 650.000 de români pe post!).

Paginademedia.ro vă prezintă cele mai urmărite emisiuni talk-show în luna martie:

NAŢIONAL. A treia lună consecutiv, cel mai vizionat talk-show este România în 60 de minute, de pe România TV. Are o medie 740.000 de telespectatori, cu 90.000 mai puţini decât în februarie.

Locurile 2, 3 şi patru sunt ale Antenei 3: Adevăruri ascunse, cu Dana Grecu, Sinteza zilei, cu Mihai Gâdea (în februarie era pe 2) şi Subiectiv, cu Răzvan Dumitrescu.

După numărul de emisiuni: în topul naţional, Antena 3 are 12 emisiuni, România TV are 4.

Trei locuri în top pentru TVR 1: Ultima ediţie (cu Claudiu Lucaci), Profesioniştii (cu Eugenia Vodă) şi România 9 (cu Ionuţ Cristache).

Sub linie. Cel mai urmărit talk-show de la Realitatea este Jocuri de putere, cu Rareş Bogdan. Are o medie de 132.000 în martie şi pică imediat sub linie, pe 21. De la B1, cel mai vizionat e 360 Grade (124.000 de români). De la Digi 24, Jurnalul de seară, cu Cosmin Prelipceanu (106.000).

URBAN. Şi la oraşe, acelaşi top 3: România în 60 de minute (aproape 400.000, cu 100.000 sub februarie), Adevăruri ascunse (330.000), Sinteza zilei (300.000).

Top 20 de la oraşe e dominat de Antena 3, cu 12 emisiuni (ca şi la nivel naţional). Urmează România TV, cu patru emisiuni.

Intră în top 20, chiar pe 20, Jocuri de putere (aproape 90.000 de telespectatori). TVR 1 e în top cu Ultima ediţie şi cu Profesioniştii.

Sub linie. Imediat, pe 21, este 360 grade (B1 TV), cu 85.000 media. Sub linie este şi Jurnalul de seară, de pe Digi 24 (cu aproape 80.000), dar şi România 9, cu Ionuţ Cristache (cu aproape 80.000).

COMERCIAL. Tinerii se numără la dezbateri în zeci de mii. Câteva zeci de mii.

Cel mai urmărit talk-show - Adevăruri ascunse - numără puţin peste 50.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani (la nivel naţional, are 470.000).

România în 60 de minute, care are în total 730.000 de români pe post, are doar 50.000 de telespectatori din segmentul comercial (în februarie era 60.000).

În afară de primele două locuri, niciun alt talk-show nu are nici măcare 40.000 de telespectatori tineri. Sinteza zilei, de exemplu, numără 36.000.

Un loc mai bun pe targetul comercial pentru Jurnalul de seară, cu Cosmin Prelipceanu şi pentru Jocuri de putere (cifrele absolute sunt, însă foarte mici).

Cele mai urmărite emisiuni talk-show în luna martie, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg%
1 Romania in 60 de minute Romania TV 738.000 4.1
2 Adevaruri ascunse Antena 3 473.000 2.6
3 Sinteza zilei Antena 3 443.000 2.5
4 Subiectiv Antena 3 413.000 2.3
5 Romania la raport Romania TV 411.000 2.3
6 Editia de seara Romania TV 403.000 2.3
7 Adevaruri de viata Antena 3 365.000 2
8 Ultima ora Romania TV 341.000 1.9
9 Punctul de intalnire Antena 3 322.000 1.8
10 Exces de putere Antena 3 320.000 1.8
11 Descoperiti Antena 3 287.000 1.6
12 Esential Antena 3 255.000 1.4
13 100 de minute Antena 3 246.000 1.4
14 Previziuni Antena 3 201.000 1.1
15 Ultima editie TVR 1 178.000 1
16 Credo TVR 2 170.000 1
17 Profesionistii TVR 1 170.000 1
18 Be EU Antena 3 168.000 0.9
19 Romania 9 TVR 1 165.000 0.9
20 Income Antena 3 148.000 0.8

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Cele mai urmărite emisiuni talk-show în luna martie, la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg%
1 Romania in 60 de minute Romania TV 394.000 4.1
2 Adevaruri ascunse Antena 3 326.000 3.4
3 Sinteza zilei Antena 3 299.000 3.1
4 Subiectiv Antena 3 256.000 2.7
5 Adevaruri de viata Antena 3 247.000 2.6
6 Romania la raport Romania TV 230.000 2.4
7 Punctul de intalnire Antena 3 211.000 2.2
8 Editia de seara Romania TV 209.000 2.2
9 Exces de putere Antena 3 196.000 2
10 Descoperiti Antena 3 187.000 1.9
11 Ultima ora Romania TV 173.000 1.8
12 100 de minute Antena 3 164.000 1.7
13 Esential Antena 3 159.000 1.6
14 Previziuni Antena 3 126.000 1.3
15 Be EU Antena 3 110.000 1.1
16 Income Antena 3 105.000 1.1
17 Credo TVR 2 102.000 1.1
18 Ultima editie TVR 1 96.000 1
19 Profesionistii TVR 1 87.000 0.9
20 Jocuri de putere Realitatea TV 87.000 0.9

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Cele mai urmărite emisiuni talk-show în luna martie, pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg%
1 Adevaruri ascunse Antena 3 53.000 1.2
2 Romania in 60 de minute Romania TV 50.000 1.1
3 Subiectiv Antena 3 39.000 0.9
4 Sinteza zilei Antena 3 36.000 0.8
5 Adevaruri de viata Antena 3 36.000 0.8
6 Romania la raport Romania TV 31.000 0.7
7 Punctul de intalnire Antena 3 31.000 0.7
8 Credo TVR 2 29.000 0.7
9 Editia de seara Romania TV 28.000 0.6
10 Jurnalul de seara Digi 24 27.000 0.6
11 Ultima editie TVR 1 25.000 0.6
12 Descoperiti Antena 3 24.000 0.5
13 Be EU Antena 3 24.000 0.5
14 100 de minute Antena 3 23.000 0.5
15 Previziuni Antena 3 23.000 0.5
16 Romania 9 TVR 1 23.000 0.5
17 Jocuri de putere Realitatea TV 23.000 0.5
18 Income Antena 3 21.000 0.5
19 Grila de start DigiSport 1 21.000 0.5
20 Ultima ora Romania TV 20.000 0.5

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

VEZI topul talk-show-urilor din luna februarie, aici

VEZI topul talk-show-urilor din luna ianuarie, aici

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Margelatu Margelatu
    Sa fim seriosi, cum sa nu intre în top 20 Realitatea Tv si Digi Tv? Intra toate mizeriile de emisiuni de pe cele 2 posturi Tv care sunt pro PSD?!
    Miroase urât a dezinformare sau propaganda comunistă.
  • liviu liviu
    La Antena 3 e cam asa: intre doua pauze de Sinteza Zilei si Adevaruri Ascunse, mai bagam cate-un exorcist. Asta am vazut in urma cu cateva zile pe Antena 3, intr-o duminica, un exorcist. Normal ca publicul comercial e cel mai important ca target publicitar: oameni despre care se presupune ca sunt si cei mai activi pe piata de consum. De fapt, RTV si Antena 3 difuzeaza doar reclame la medicamente pentru constipati, contra incontinentei urinare sau a balonarii.
  • Livia Pila Livia Pila
    Tvr e iar pe nicăieri.
    CRISTACHE e jalnic Rusine, Doina Gradea l
  • Mihai Mihai
    Practic cum e cu publicul comercial? Imi fac reclama fara sa platesc,deci daca ai 50 de ani nu mai esti consumator,nu mai consumi bere,tigari,sampon.
  • Brutus Brutus
    Petrișor Obae, aceeași placă cu tinerii nainteresați de talk-show-uri. Pe bune, lucrezi de atâția ani în domeniul media și ești mirat că tinerii preferă mai mult Comedy Central ? Dă-mi tu un exemplu de emisiune politică din lumea asta unde tinerii sunt majoritari ca audiență și eu nu mai comentez niciodată pe site-ul tău. Hai.
  • alex2 alex2
    Fericiti cei care dau in rune la CNN-ul Romaniei. Acum au in program vreo trei emisiuni cu acelasi subiect si aceleasi personaje parapsihice.
    E ceva care sa spuna mai mult despre cultura romanilor, in 2018, decat asta?
  • Mile Mile
    Antena 3 domina topul la comercial

Trimite un comentariu

sus