Agenţia McCann PR România lansează divizia Experiential Marketing, iniţiativă menită, spune agenţia "să descopere, să cureze şi să promoveze următorul val de influenceri."
Lavinia Chican, Senior Partner McCann PR:
„McCann PR s-a dezvoltat în ultimii ani de la o agenţie de PR la una integrată şi credem că acesta este un pas natural în evoluţia noastră. Relaţiile dintre mărcile pe care le reprezentăm şi publicul pe care şi-l doresc sunt construcţii din ce în ce mai complexe, odată cu multiplicarea canalelor de comunicare şi schimbarea obiceiurilor de consum de informaţie în epoca digitală.”
Ce va face Experimental Marketing?
"Se va ocupa cu dezvoltarea şi implementarea ideilor creative care invită publicul să interacţioneze cu brandurile într-un mod inedit. Divizia va oferi suport în fiecare proiect al agenţiei şi se va baza pe resursele interne de creaţie", conform unui comunicat McCann.
Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
Comentarii