Platforma de streaming muzical Spotify a lansat o versiune updatată aplicaţiei. Versiunea actualizată este valabilă pentru varianta gratuită a aplicaţiei, cea susţinută prin conţinut publicitar.
Cum se schimbă aplicaţia?
Una dintre schimbările principale pe care compania le-a anunţat este legată de controlul pe care utilizatorul îl va avea asupra playlist-ului.
Mai exact: până acum, utilizatorul, dacă nu era mulţumit de o melodie din playlist şi voia să aleagă alta, o putea face doar de câteva ori (în varianta gratuită a aplicaţiei). Restul melodiilor erau generate automat de aplicaţie. În noua variantă, se va elimina această limitare.
Utilizatorii vor primi conţinut în noua versiune aplicaţiei în funcţie de piesele sau de artiştii pe care acestia îi ascultă în mod frecvent.
De asemenea, algoritmul va ţine cont şi de piesele pe care utilizatorii le adaugă la favorite, cât şi de cele pe care aceştia le ascund.
Compania a anunţat şi că a indrodus şi Data Server, o metoda prin care doreşte optimizarea consumului de date mobile al utilizatorului.
Aceştia au mai spus şi că varianta actualizată va fi disponibilă pe IOS şi Android, în întreaga lume, începând cu săptămânile următoare.
Babar Zafar, VP of Product Development, Spotify:
„Nu vorbim doar despre o experienţă gratuită personalizată, ci şi despre a le oferi utilizatorilor mai mult control asupra a ceea ce aleg să asculte, astfel încât să poată găsi şi asculta cu uşurinţă melodiile preferate, oricând şi de oriunde.”
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Trimite un comentariu