Skip to main content

Lidl a lansat o nouă campanie de imagine, cu Inna şi solistul trupei The Motans. De data aceasta fără Carla's Dreams

 
Sursa colaj: Spynews
Sursa colaj: Spynews

Lidl a lansat o nouă campanie „manifest”. Povestea spotului este narată de cântăreaţa Inna alături de solistul trupei The Motans, Denis Roabeş.

Publicitate

Coloana sonoră a spotului este produsă de Global Records şi semnată de cei doi cântăreţi, anunţă reprezentanţii companiei.

Noua campanie porneşte de la ideea „Învăţăm din toate lucrurile simple”.

Campania actuală o continuă pe cea începută în 2017, care aduce în prim plan familia, care i-a avut în rol de naratori pe Inna şi pe Carla’s Dreams (cel care a compus atunci coloana sonoră).

Întrebaţi de Paginademedia.ro de ce în campania actuală Lidl n-a mai colaborat cu Carla`s Dreams, reprezentanţii companiei au răspuns:

„INNA a fost alegerea fireasca atat pentru compozitia soundtrack-ului, cat si ca voce. Pentru ca Lidl pune pret pe libertatea de creatie, a acceptat propunerea INNEI de a-i coopta in proiect pe cei de la The Motans (care, la randul lor, sunt printre favoritii publicului companiei).

In ceea ce priveste Carla's Dreams, am ramas prieteni in continuare - chiar zilele acestea trupa este sustinuta de Lidl in vederea concertului de lansare a noului album, Monomaniac.”

Campania Lidl marchează şi o noutate, parteneriatul dintre lanţul de retail şi serviciul de streaming muzical Spotify. Spotify România a fost lansat recent în România, la jumătatea lunii martie.

Campania de promovare a noului spot durează 3 luni.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • bing bing
    Lidl = mult mult marketing, multa multa reclama si ramai surprins ca de fiecare data nu gasesti in magazin ceea ce cauti, acele lucruri de care cu adevarat ai nevoie.
    LIDL = Sortiment limitat de produse si produse de o calitate indoielnica.
  • Iuli Iuli
    Da... in Lidl ramai surprins cand le vezi preturile exagerate.

Trimite un comentariu

sus