Lidl a lansat o nouă campanie „manifest”. Povestea spotului este narată de cântăreaţa Inna alături de solistul trupei The Motans, Denis Roabeş.
Coloana sonoră a spotului este produsă de Global Records şi semnată de cei doi cântăreţi, anunţă reprezentanţii companiei.
Noua campanie porneşte de la ideea „Învăţăm din toate lucrurile simple”.
Campania actuală o continuă pe cea începută în 2017, care aduce în prim plan familia, care i-a avut în rol de naratori pe Inna şi pe Carla’s Dreams (cel care a compus atunci coloana sonoră).
Întrebaţi de Paginademedia.ro de ce în campania actuală Lidl n-a mai colaborat cu Carla`s Dreams, reprezentanţii companiei au răspuns:
„INNA a fost alegerea fireasca atat pentru compozitia soundtrack-ului, cat si ca voce. Pentru ca Lidl pune pret pe libertatea de creatie, a acceptat propunerea INNEI de a-i coopta in proiect pe cei de la The Motans (care, la randul lor, sunt printre favoritii publicului companiei).
In ceea ce priveste Carla's Dreams, am ramas prieteni in continuare - chiar zilele acestea trupa este sustinuta de Lidl in vederea concertului de lansare a noului album, Monomaniac.”
Campania Lidl marchează şi o noutate, parteneriatul dintre lanţul de retail şi serviciul de streaming muzical Spotify. Spotify România a fost lansat recent în România, la jumătatea lunii martie.
Campania de promovare a noului spot durează 3 luni.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
LIDL = Sortiment limitat de produse si produse de o calitate indoielnica.