AUDIENŢE. A treia finală a Simonei Halep la Roland Garros a fost victorioasă şi în audienţe. Partida dintre Halep şi Sloan Stephens a avut audienţe-record pentru un meci de tenis. Peste două milioane de persoane au urmărit partida şi ceremonia de premiere pe cele două posturi, Pro TV şi Eurosport.
Pro TV a fost lider de audienţă pe toate targeturile cu finala Roland Garros, în timp ce Eurosport a avut poziţia a doua pe toate targeturile.
Paginademedia prezintă audienţele finalei Roland Garros în care Simona Halep a ieşit câştigătoare, în faţa jucătoarei Sloan Stephens:
NAŢIONAL. Puţin peste două milioane de telespectatori au fost cu ochii pe finala Roland Garros, transmisă de Pro TV şi Eurosport. Pe Pro TV erau 1,3 milioane de persoane, în timp ce pe Eurosport 720.000 de privitor, media naţională.
Cele două posturi au avut cumulat o cotă de piaţă de aproape 40%, ceea ce înseamnă că 40% din publicul cu televizoarele deschise la ora meciului era pe Pro TV sau pe Eurosport.
La finala Halep - Ostapenko, din 2017, difuzată tot de Pro TV şi Eurosport, la nivelul întregii ţări, aproape 1,9 milioane de români s-au uitat la finală în fiecare minut. Peste 1,4 milioane erau la Pro TV, iar 440.000 urmăreau meciul la Eurosport.
În 2014, finala pierdută de Simona Halep în meciul cu Maria Sharapova, difuzată de Antena 3 şi Eurosport, era văzută de 2,3 milioane de români: peste un milion şi jumătate la Antena 3 şi 760.000 la Eurosport.
URBAN. Partida Halep - Stephens a avut, în mediul urban, aproape 1,4 milioane de telespectatori, peste finala de anul trecut când Halep o întâlnea pe Jelena Ostapenko.Pe Pro TV erau 900.000 de persoane, iar pe Eurosport 485.000 de persoane.
În 2017, finala Roland Garros a avut peste 1,3 milioane de telespectatori de la oraşe pentru meciul Simonei Halep: aproape un milion pe Pro TV şi 350.000 la Eurosport.
La prima finală jucată de Halep la Roland Garros, pe 6 iunie 2014, s-au uitat peste 1,6 milioane de telespectatori: 1,1 milioane la Antena 3 şi jumătate de milion la Eurosport.
COMERCIAL. Mai bine de jumătate din publicul tânăr cu televizoarele deschise era sâmbătă seara pe meciul Simonei Halep. Puţin peste 600.000 de persoane a fost mecia meciului pe publicul comercial, al celor cu vârste între 18 şi 49 de ani: 410.000 erau pe Pro TV, în timp ce pe Eurosport erau 200.000 de persoane.
În 2017, când Halep a pierdut în faţa jucătoarei Jelena Ostapenko, partida a avut o medie de 550.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani: 416.000 pe Pro TV şi 145.000 pe Eurosport.
În 2014, finala cu Simona Halep şi Sharapova avea pe comercial o medie de aproape 700.000 de telespectatori pe comercial: 410.000 pe Antena 3 şi 270.000 pe Eurosport.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 9 iunie, pe intervalul finalei Roland Garros (16.10-18.40), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.341.000 | 7.5 | 25.4 |
2 | Eurosport 1 | 723.000 | 4 | 13.7 |
3 | Romania TV | 458.000 | 2.6 | 8.7 |
4 | Antena 3 | 427.000 | 2.4 | 8.1 |
5 | Antena 1 | 383.000 | 2.1 | 7.2 |
6 | Kanal D | 212.000 | 1.2 | 4 |
7 | TVR 1 | 117.000 | 0.7 | 2.2 |
8 | Prima TV | 114.000 | 0.6 | 2.2 |
9 | Pro 2 | 112.000 | 0.6 | 2.1 |
10 | Disney | 78.000 | 0.4 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 9 iunie, pe intervalul finalei Roland Garros (16.10-18.40), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 903.000 | 9.4 | 28.8 |
2 | Eurosport 1 | 485.000 | 5 | 15.5 |
3 | Antena 3 | 283.000 | 2.9 | 9 |
4 | Romania TV | 241.000 | 2.5 | 7.7 |
5 | Antena 1 | 165.000 | 1.7 | 5.2 |
6 | Kanal D | 83.000 | 0.9 | 2.6 |
7 | TVR 1 | 66.000 | 0.7 | 2.1 |
8 | Realitatea TV | 51.000 | 0.5 | 1.6 |
9 | B1TV | 48.000 | 0.5 | 1.5 |
10 | Digi 24 | 47.000 | 0.5 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 9 iunie, pe intervalul finalei Roland Garros (16.10-18.40), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 411.000 | 9.2 | 37.1 |
2 | Eurosport 1 | 204.000 | 4.6 | 18.4 |
3 | Antena 1 | 81.000 | 1.8 | 7.3 |
4 | Antena 3 | 52.000 | 1.2 | 4.7 |
5 | Romania TV | 39.000 | 0.9 | 3.6 |
6 | Kanal D | 26.000 | 0.6 | 2.4 |
7 | Disney Junior | 20.000 | 0.4 | 1.8 |
8 | B1TV | 19.000 | 0.4 | 1.7 |
9 | Prima TV | 18.000 | 0.4 | 1.6 |
10 | Discovery | 17.000 | 0.4 | 1.5 |
Audienţa finalei Roland Garros din 2017, cu Simona Halep şi Jelena Ostapenko AICI
Audienţa finalei Roland Garros din 2014, cu Simona Halep şi Maria Sharapova, AICI
Citeşte şi:
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Dacă Pro-ul ar fi difuzat finala fără niciun fel de comentariu, doar cu sunetul de ambianţă din arenă, ar fi avut cifre mai bune de audienţă.
Pro TVul a băgat reclame...