AUDIENŢE. Câţi români au văzut la televizor mitingul PSD din Piaţa Victoriei? S-au uitat la spectacolul de pe scena din Piaţa Victoriei?
Cifrele de audienţe arată un interes mai mare la nivel naţional şi la oraşe, unde Antena 3 şi România TV au avut locurile doi şi trei, imediat după Pro TV. Pe publicul comercial, interesul pentru miting a fost foarte scăzut: la Antena 3, de exemplu, audienţa pe publicul comercial a fost de zece ori mai mică decât cifrele la nivelul întregii ţări.
De notat că Antena 3 şi România TV au transmis integral mitingul - între orele 20.00 şi 22.15 - cu discursurile de pe scenă, ca nişte parteneri media ai evenimentului.
Mitingul a fost şi pe celelalte staţii de ştiri, dar la Digi 24, la B1 TV şi la Realitatea TV erau şi relatări şi comentarii din studio, pe lângă transmisiunile în direct.
Concret, câţi români s-au uitat la miting?
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul mitingului PSD, care a început în jurul orei 20.00 şi s-a terminat la 22.15, cu discursul lui Liviu Dragnea:
NAŢIONAL. Pe intervalul mitingului PSD, peste două milioane de români erau pe posturile de ştiri în fiecare minut. Cei mai mulţi - un milion şi jumătate, urmăreau mitingul în direct pe Antena 3 - aproape 800.000 de români şi pe România TV - aproape 700.000.
Antena 3 şi România TV au ocupat locurile doi şi trei, după Pro TV (cu o medie de aproape 1,1 milioane de români pe interval).
Câţi s-au uitat pe celelalte staţii de ştiri:
Realitatea TV - 343.000 români pe postul de ştiri care a comentat acid manifestaţia şi un loc 6 în top, sus pentru media staţiei.
B1 TV - 100.000 de telespectatori
Digi 24 - aproape 90.000
URBAN. Cifre mari pentru miting şi la oraşe: un total de aproape 1,3 milioane de telespectatori în mediul urban. Ca şi la nivel naţional, Antena 3 şi România TV - locurile doi-trei în top, după Pro TV - au luat grosul: peste 550.000 de telespectatori la Antena 3 şi peste 370.000 la România TV.
Celelalte staţii de ştiri:
Realitatea TV - 230.000 (şi la oraşe o poziţie foarte bună, locul 5)
Digi 24 - aproape 80.000
B1 TV - 60.000.
COMERCIAL. Dacă la nivelul întregii ţări a existat un interes pentru miting, pe publicul comercial audienţa a fost foarte scăzută. De exemplu, Antena 3 a atins pe acest target de 18-49 de ani în jur de 70.000 de telespectatori, în timp ce la nivel naţional s-a apropiat de 800.000.
Publicul comercial s-a orientat către Pro TV pe intervalul mitingului. Audienţa România TV şi Antena 3 pe publicul comercial a fost de aproape cinci ori mai mică decât a Pro TV.
De altfel, toate staţiile de ştiri, însumat, au adunat la miting în faţa televizoarelor 260.000 de telespectatori din segmentul comercial (Pro TV a avut singur aproape 360.000).
Publicul comercial la miting pe staţiile de ştiri:
România TV - 77.000 de telespectatori
Antena 3 - 73.000
Realitatea TV - 62.000
Digi 24 - 24.000
B1 TV - 23.000
Audienţele posturilor TV sămbătă, 9 iunie, pe intervalul mintingului PSD (20.00-22.15), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.072.000 | 6 | 15.8 |
2 | Antena 3 | 789.000 | 4.4 | 11.6 |
3 | Romania TV | 692.000 | 3.9 | 10.2 |
4 | Kanal D | 593.000 | 3.3 | 8.7 |
5 | Antena 1 | 409.000 | 2.3 | 6 |
6 | Realitatea TV | 343.000 | 1.9 | 5 |
7 | TVR 1 | 286.000 | 1.6 | 4.2 |
8 | National TV | 252.000 | 1.4 | 3.7 |
9 | Prima TV | 173.000 | 1 | 2.5 |
10 | Antena Stars | 130.000 | 0.7 | 1.9 |
11 | Pro 2 | 110.000 | 0.6 | 1.6 |
12 | DigiSport 1 | 105.000 | 0.6 | 1.5 |
13 | B1TV | 100.000 | 0.6 | 1.5 |
14 | TVR 2 | 97.000 | 0.5 | 1.4 |
15 | Pro Cinema | 93.000 | 0.5 | 1.4 |
16 | Minimax | 92.000 | 0.5 | 1.4 |
17 | Digi 24 | 88.000 | 0.5 | 1.3 |
18 | Cartoon Network | 80.000 | 0.4 | 1.2 |
19 | ETNO | 73.000 | 0.4 | 1.1 |
20 | Favorit TV | 61.000 | 0.3 | 0.9 |
Audienţele posturilor TV sămbătă, 9 iunie, pe intervalul mintingului PSD (20.00-22.15), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 656.000 | 6.8 | 17.3 |
2 | Antena 3 | 551.000 | 5.7 | 14.5 |
3 | Romania TV | 373.000 | 3.9 | 9.8 |
4 | Kanal D | 232.000 | 2.4 | 6.1 |
5 | Realitatea TV | 230.000 | 2.4 | 6.1 |
6 | Antena 1 | 207.000 | 2.1 | 5.5 |
7 | TVR 1 | 113.000 | 1.2 | 3 |
8 | National TV | 99.000 | 1 | 2.6 |
9 | DigiSport 1 | 78.000 | 0.8 | 2.1 |
10 | Digi 24 | 77.000 | 0.8 | 2 |
11 | TVR 2 | 76.000 | 0.8 | 2 |
12 | Prima TV | 76.000 | 0.8 | 2 |
13 | Antena Stars | 75.000 | 0.8 | 2 |
14 | B1TV | 59.000 | 0.6 | 1.6 |
15 | Minimax | 52.000 | 0.5 | 1.4 |
16 | Pro 2 | 48.000 | 0.5 | 1.3 |
17 | Pro Cinema | 46.000 | 0.5 | 1.2 |
18 | Cartoon Network | 41.000 | 0.4 | 1.1 |
19 | Eurosport 1 | 37.000 | 0.4 | 1 |
20 | Disney | 34.000 | 0.4 | 0.9 |
Audienţele posturilor TV sămbătă, 9 iunie, pe intervalul mintingului PSD (20.00-22.15), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 356.000 | 8 | 27.1 |
2 | Antena 1 | 107.000 | 2.4 | 8.1 |
3 | Kanal D | 100.000 | 2.2 | 7.6 |
4 | Romania TV | 77.000 | 1.7 | 5.9 |
5 | Antena 3 | 73.000 | 1.6 | 5.5 |
6 | Realitatea TV | 62.000 | 1.4 | 4.7 |
7 | DigiSport 1 | 35.000 | 0.8 | 2.7 |
8 | National TV | 30.000 | 0.7 | 2.3 |
9 | Antena Stars | 30.000 | 0.7 | 2.3 |
10 | Digi 24 | 24.000 | 0.5 | 1.8 |
11 | TVR 2 | 24.000 | 0.5 | 1.8 |
12 | Comedy Central | 24.000 | 0.5 | 1.8 |
13 | B1TV | 23.000 | 0.5 | 1.7 |
14 | Eurosport 1 | 23.000 | 0.5 | 1.7 |
15 | TVR 1 | 22.000 | 0.5 | 1.7 |
16 | Prima TV | 21.000 | 0.5 | 1.6 |
17 | Minimax | 17.000 | 0.4 | 1.3 |
18 | AXN | 17.000 | 0.4 | 1.3 |
19 | Discovery | 15.000 | 0.3 | 1.1 |
20 | Telekom Sport 1 | 14.000 | 0.3 | 1 |
VEZI cum au abordat mitingul posturile de ştiri şi ce burtiere au pus pe ecran, AICI.
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Nu ma supar daca faceti voi un material de presa.