Campania Uite Barza, semnată de agenţia Publicis în colaborare cu The Practice, a mai obţinut două distincţii la festivalul de publicitate Cannes Lions. Vestea celor două premii vine după bronzul anunţat săptămâna trecută.
Următoarele două premii adjudecate de campania românească sunt:
- Bronze Lion la categoria Sustainable Development Goals, primul premiu de acest fel câştigat de o campanie românească la Cannes.
- Silver Lion la categoria Mobile.
Aceste două distincţii vin după premiul - Bronze Lion - la categoria Health and Wellness Lions, anunţat săptămâna trecută şi despre care Paginademedia.ro a scris AICI.
Cătălin Albu, Client Service Director Publicis:
"Pentru noi Uite Barza! a fost acel proiect pe care nu vrei să-l ratezi şi pentru care am încercat să dăm tot ce avem mai bun. Mulţumim echipei Enel că ne-au implicat în povestea berzelor albe şi echipei SOR că ne-au dat şansa să le cunoaştem mai bine.
Astfel, am reuşit să câştigăm primul premiu cu o campanie dezvoltată local la categoria Sustainable Development Goals"
Campania Uite Barza! s-a desfăşurat iulie - august 2017. Enel şi Societatea Ornitologică Română (SOR) au lansat o aplicaţie de mobil - Uite Barza - prin care s-a realizat o numărătoare periodică a populaţiei berzelor albe din ţară.
- Ideea de la care s-a plecat în realizarea campaniei a fost aceea că barza albă foloseşte ca suport pentru cuib stâlpii reţelelor de electricitate, iar electrocutarea fiind astfel principala ameninţare pentru această specie.
- Cu ajutorul aplicaţiei, au fost asigurate peste 54% din total cuiburilor care puneau berzele în pericol de electrocutare.
Prin intermediul aplicaţiei au fost identificate peste 2.800 de cuiburi care găzduiau peste 8.200 de exemplare. Astfel, potrivit datelor de la SOR, acest lucru reprezintă aproximativ 80% din populaţia de berze albe din România.
Citeşte şi:
-
Campanii româneşti, premiate la Cannes Lions: MagicHome a luat argintul şi Uite Barza, semnată de Publicis, a luat bronzul
-
VIDEO. Telekom România şi Leo Burnett au câştigat Bronze Lion la Cannes Lions
-
Campania Scaunul MagicHome, gândită de agenţia Jazz, premiată cu Grand Effie
-
Campania “Opreste barbaria, Salvează Ciocârlia!”, premiată cu aur la Cannes Lions
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii