DERAPAJ. Inserţii grafice nepotrivite cu ora la care au fost inserate pe Pro TV, în finala Roland Garros câştigată de Simona Halep.
Potrivit monitorizării Paginademedia.ro, în primele două seturi, meciul difuzat în direct de Pro TV a avut mai multe inserţii grafice la companii de pariuri.
NetBet, Unibet şi Betano au avut logourile prezente pe post, la Pro TV, de mai multe ori, timp de câteva secunde de fiecare dată.
Potrivit regulilor audiovizuale, reclamele pentru companiile de pariuri nu pot fi difuzate decât după anumite ore. Motivul: promovează servicii care nu sunt recomandate minorilor. Pro TV nu a difuzat spoturi clasice publicitare, doar inserţii grafice cu logo-urile companiilor de pariuri. Tot o formă de publicitate.
În a doua jumătate a meciului, nu a mai existat nicio inserţie publicitară.
ISTORIE. Reclamele la pariuri au explodat în urmă cu doi ani, când Pro TV a difuzat - în premieră pentru un post comercial - turneul final al Campionatului European. La momentul respectiv, reclamele pentru companiile de pariuri erau inserate de Pro TV doar în meciurile difuzate după ora 22.00.
Comentarii