Inna şi Coca-Cola au lansat o nouă campanie, la pachet cu noul album al artistei, YO. Însă albumul nu este disponibil pe un suport tradiţional, ci este „disponibil” pe dozele de Coca-Coca Zero Zahar şi poate fi ascultat cu ajutorul aplicaţiei Shazam. Campanie este semnată de agenţia de publicitate McCann.
Utilizatorii trebuie să scaneze, cu telefonul mobil, sigla Shazam de pe ambalajul dozelor. iar mai departe poate asculta piesa chiar în aplicaţie.
Ascultătorii au acces,astfel, la cele patru piese prin intermediul celor patru doze ediţie limitată. Piesele sunt:
- Locura
- Iguana
- Si, Mama
- La Vida
De asemenea, prin intermediul dozelor, ascultătorii au acces la un concert susţinut de artistă online miercuri, 25 iulie, între orele 20:00 şi 22:00.
”Noua campanie alături de Coca-Cola Zero Zahăr înseamnă, pentru mine, mai multe premiere: lansez primul meu album disponibil exclusiv pe doze, care poate fi găsit în orice magazin din ţară, de unde pot fi cumpărate dozele de Coca-Cola Zero Zahăr.
În plus, voi susţine un concert online ce va putea fi vizionat de milioane de fani din România, doar prin scanarea unei doze Coca-Cola Zero Zahăr. Mă bucur că le pot oferi fanilor mei toate aceste surprize şi abia aştept să le văd reacţiile”, a declarat Inna.
Inna este imaginea Coca-Cola Zero Zahăr începând cu luna ianuarie a acestui an.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Cred că este o idee de ambalaj minunată aceasta și cred că acest gen de apariții sunt o lecție de branding pentru toți cei care doresc să promoveze un produs, oricare ar fi el, în România.
Cu cât ai mai multe ediții speciale ale unui ambalaj, cu atât mai bine!