KFC lansează o serie online de patru episoade. „Social me” va fi diponibil în perioada următoare pe canalele oficiale de social media ale KFC România. Producţia este gândită de agenţia McCann, în colaborare cu agenţia de PR Golin.
Potrivit reprezentanţilor companiei, seria este inspirată din povesti reale şi îşi propune să scoată în evidenţă diferenţa dintre persoana pe care o construim în social media şi persoana din viaţa reală.
În serial sunt portretizate diferite situaţii în care oamenii s-ar putea regăsi. Printre altele este vorba despre modul în care oamenii din societatea actuală îşi regizează fotografiile şi apoi le adaugă filtre.
"Prietenul e doar un selfie stick uman pentru ea, cea mai bună prietenă din copilărie este subiectul perfect pentru o reuniune emoţionantă, iar câinele ei este magnetul perfect de like-uri."
Cele patru episoade prezintă apogeul şi declinul în social media al personajului principal, o tânără. Aceasta are o misiune clară de îndeplinit zilnic, tot ce postează în social media trebuie să arate că viaţa ei este perfectă.
Mihai Vasile, scenarist Social me:
„Despre social media şi despre cum ne influenţează s-a tot vorbit până acum, nimic nou legat de acest subiect. Challenge-ul nostru a fost să construim un fir narativ în care să se regăsească majoritatea celor care urmăresc serialul pentru ca la final să poată să internalizeze mesajul fără nicio barieră: viaţa perfectă este un miraj.
Uităm că în acest proces în care punem filtre pe orice, noi construim o altă persoană, foarte diferită de cine suntem cu adevărat, construim un SOCIAL ME care nu ne reprezintă. Acest serial nu este un manifest împotriva social media sau împotriva like-urilor, ci împotriva presiunii de a fi perfecţi. ”
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii