Tarom a lansat o campanie de imagine nouă sub motto-ul: Oriunde te poartă dorul. Aceasta vine alături de un spot publicitar care rulează deja pe TV. Clipul video a fost gândit şi executat de agenţia Propaganda.
Întreaga campanie abordează conceptul de dor şi este centrată pe nevoia de mobilitate a clienţilor.
"Ne propunem o abordare diferită şi proaspătă a comunicării de brand Tarom, centrată pe conceptul de dor şi conectată la condiţia românului modern, înţelegându-i cel mai bine nevoia de mobilitate."
Potrivit reprezentanţilor Tarom, campania are ca obiectiv principal "revitalizarea companiei."
"Pentru Tarom 2018 este, în mod cert, anul de optimizare a abordării de business şi de modernizare a companiei, iar acest aspect trebuie evidenţiat către clienţii noştri, mai ales la nivel de comunicare.
Centenarul României ne responsabilizează să (re)facem din Tarom ompania naţională de care suntem cu toţii mândri."
Pe lângă campania TV, există şi spot radio, precum si campanii outdoor şi online.
-
Spotul Tarom - Oriunde te poartă dorul
Comentarii