TOP ADC SEPTEMBRIE. ING a obţinut titlul de cea mai bună campanie a lunii septembrie în topul ADC. Spotul Salveaza-ti timpul a fost desemnat lucrarea lunii, de către organizaţia ce reuneşte creativii din agenţii. Acelaşi proiect a obţinut primul loc la categoriile TV şi Outdoor.
Creativii din spatele spotului ING sunt Andreea Moise, art director, şi Laura Dragomir, copywriter. Aceştia vin de la agenţia Headvertising.
Laura Nedelschi, creative director Kubis Interactive şi membru ADC*RO:
„Din relaţia poate aparent complicată dintre un literalism şi o expresie care nu s-a născut în România (şi mai are ceva până primeşte cetăţenia), s-a născut o campanie de o simplitate şi o curăţenie lăudabilă, care continuă drumul ING al explicării conceptelor financiare colţuroase prin idei simple şi usor de priceput.
Genul ăla de video entertaining şi educativ, pe care şi dacă îl vezi de 30 de ori e ok, pentru că arată fabulos. De fiecare dată.”
TV
- Pe locul secund al categoriei s-a clasat, după ING, campania În caz de aventură realizată pentru 4x4 Biscuiţi de Teren. Campania cu "sfaturi de supravieţuire" arată cum biscuiţii de teren 4x4 sunt soluţia atunci când nu poţi aprinde focul sau nu reuşeşti să îţi găseşti adăpost în natură.
- Singura menţiune a acestei categorii a fost revendicată de TELOM-R şi campania Când ai vrea să fie ai tăi alături de tine? Campania accentuează importanţa prevenţiei în grija pentru sănătate. Echipa creativă vine de la agenţia Armada Marketing şi este formată din Bogdan Popescu, art director şi Bogdan Obreja.
DIGITAL
- Primul loc în categoria Digital a fost revendicat de MRM/McCann România şi campania acestora pentru Coca-Cola. Este vorba despre campania Next Big Vlogger, care a ajung la ediţia a doua.
Printre creativii care s-au ocupat de campania actuală o regăsim pe Iulia Boloca, concurent în primul sezon al concursului de "vlogging", în echipa vloggeriţei Anne-Marie Chelariu. Restul echipei de creaţie a fost formată din Mihai Vasile, senior copywriter, Ioana Enache, senior copywriter, Corina Ioniţă, senior art director şi Adina Ciocan, art director.
- Locul doi este ocupat de Lidl România pentru cafeaua Bellarom. Campania a fost gândită de Traian C. Munteanu, art director şi Miruna Iasmina, copywriter din partea MullenLowe România.
Ideea creativă transformă cafeaua de dimineaţă într-un partener de nădejde pentru cei care au avut parte de experienţe mai mult sau mai puţin plăcute cu o seară înainte.
Menţiunile categoriei Digital au fost revendicate de:
- Campania de rebranding pentru lanţul de restaurante Calif. Împreună cu Mainstage the Agency spune „Punct şi de la capăt” în noua campanie prin care Calif devine punct calif (• calif). În campanie aparea cântăreţul Psihotrop.
Echipa care a pus totul la cale este formată din Nadejda Ghilca, art director şi Sebastian Olar, copywriter.
- Mainstage the Agency s-a ocupat şi de campania Independent Financiar pentru BCR. A fost lansată sub formă de de melodie prin colaborarea Lino Golden şi Şcoala De Bani. Adaptat după melodia lui Lino Golden, mesajul campaniei accentuează importanţa calculării investiţiilor pentru cei care doresc să îşi dezvolte propriul business.
Echipa de creativi este formată de Nadejda Ghilca, art director şi Raul Gheba, copywriter.
- TELOM-R şi Armada Marketing primesc o menţiune şi în categoria Digital, pentru „Când ai vrea sǎ fie ai tǎi alǎturi de tine?”
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii