Agenţia „Saatchi & Saatchi + The Geeks”, din grupul Leo Burnett, semnează cea mai recentă campanie a brandului Olx. Este vorba despre un proiect centrat pe cumpăratorul care tocmai „a ratat” un produs pentru că „s-a dat”.
Campania se vede pe TV, iar spoturile prezintă situaţii de compromis la care cumpărătorii atunci când produsul pe care îl vor nu mai este disponibil: fie ajung să aibă un produs care nu li se potriveşte, fie improvizează ceva complet absurd. Clipurile sunt produse de Studioset, spun reprezentanţii Olx.
Spoturile au mesaje precum:
„Ştii aparatul ăla foto super ţiplă care face fotografii nu poze? S-a dat”
„Ştii bicicleta aia de fitness pe care ţi-ai adăugat-o în lista de rezoluţii pe 2019? S-a dat!”
„Ştii expresorul ăla cool, cu care poţi oricând să-ţi deschizi cafenea în bucătărie? S-a dat!”
În acelaşi proiect, Olx a creat un playlist, disponibil pe Spotify. Conţine piese precum „Someone like you”, de la Adele, „Nu pot trăi fără tine”, de la Cargo, „I will survive”, de la Gloria Gaynor sau „Atât de singur”, a celor de la Talisman.
Obiectivul campaniei este să le reamintească utilizatorilor că „este important să contacteze vânzătorii atunci când găsesc produsul preferat”, menţionează reprezentanţii companiei.
Proiectul este promovat şi în social media, menţionează sursa citată. Proiectul a fost gândit de următoarele echipe:
Echipa OLX
Paul Neagoe – Business Manager
Marius Funie – Brand Manager
Ana Vişian – OLX Growth & Goods Manager
Andi Voicilă - Head of Design
Cristina Sauciuc – Communications Specialist
Cristina Gheorghitoiu – General Manager
Echipa Saatchi & Saatchi + The Geeks
Bogdan Costin – Creative Director
Dan Creţu – Senior Art-Director
Teodora Ştefan – Senior Copywriter
Georgiana Rotaru – Account Director
Vlad Petre - Managing Director
Costin Radu – Consultant Indepedent
VIDEO - Espressorul de cafea perfect pentru bucătaria ta #sadat
VIDEO - Aparatul foto care face fotografii, nu poze #sadat
VIDEO - Singurul snowboard perfect pentru tine #sadat
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Trimite un comentariu