Regina Maria şi Sensiblu au lansat campanii sociale care privesc sănătatea românilor.
În campania Internet vs. Rezidenţiat, Regina Maria testează cunoştiinţele medicale ale internetului, unde mulţi români caută răspunsuri atunci când au întrebări în legătură cu starea lor de sănătate.
Campania a început în noiembrie, când studenţii au susţinut examenul de Rezidenţiat. În aceeaşi zi, publicaţia VICE a reprodus condiţiile similare examenului, adăugând în plus doar acces nelimitat la internet pentru a răspunde la cele 200 de întrebări, în 4 ore.
Examenul a avut loc sub supravegherea camerei de filmat şi a fost corectat de către Conf. Univ. Dr. Dan Ioan Ulmeanu, Medic Primar Chirurgie Generală, Medic Primar Chirurgie Toracică, Doctor în Ştiinţe Medicale.
Rezultatul? Internetul a dat doar 36 de răspunsuri corecte din 200.
La campania Internet vs. Rezidenţiat au colaborat Regina Maria şi McCann PR.
Cătălin Dobre, Chief Creative Officer McCann Worldgroup:
„Dacă oamenii folosesc internetul ca pe un doctor, hai să îl testăm ca pe un doctor. De la asta am pornit atunci când am încercat să îi facem pe români conştienţi că toate căutările pe internet nu se pot compara cu vizita la medic. Campania nu e împotriva căutatului de simptome pe internet.
E împotriva înlocuirii mersului la doctor cu acest comportament.”
Campania Luminiţe pentru viaţă
Trussa, în parteneriat cu Fundaţia Sensiblu şi agenţia de comunicare Oxygen au lansat campania „Luminiţe pentru viaţă” în urma căreia vor fi distribuite 30.000 de teste de sarcină femeilor care provin din mediile defavorizate.
Astfel, pentru fiecare test de sarcină Trussa cumpărat din farmaciile Sensiblu în lunile martie şi aprilie, Fundaţia Sensiblu şi Trussa donează câte un test de sarcină către femei din medii defavorizate din România. Cele 30.000 de teste de sarcină adunate urmează să fie distribuite în comunităţi cu un nivel ridicat de sărăcie.
Kaufland şi Hope and Homes for Children deschid casa de tip familial Felicia
Kaufland Română şi Hope and Homes for Children au deschis casa de tip familial Felicia, unde 47 de copii care locuiau la Centrul de plasament „Elena Doamna” din Piatra Neamţ se vor muta. Casa a fost mobilată şi decorată în întregime cu produse oferite de JYSK România.
În 2016, a fost demarat procesul de închidere a Centrului de Plasament „Elena Doamna” în care trăiau 108 copii. Hope and Homes for Children a identificat cele mai bune alternative de transfer pentru copiii din acest orfelinat: 20 de copii au fost reintegraţi în familiile naturale sau extinse, primind sprijin pentru crearea condiţiilor optime pentru revenirea copiilor în familie, 12 copii au fost plasaţi în asistenţă maternală, 28 de tineri au părăsit sistemul de protecţie din care 11 au primit sprijin din partea Hope and Homes for Children pentru a-şi începe viaţa pe cont propriu.
Pentru cei 47 de copii, cu vârste între 12 şi 24 de ani, care au mai rămas în Centrul de Plasament „Elena Doamna”, Hope and Homes for Children dezvoltă patru case de tip familial.
Bianca Stegeran, director national adjunct, Hope and Homes for Children:
„De fiecare dată când deschidem o casă de tip familial, deschidem o poartă spre viitor pentru un copil sau un tânăr. Aceasta este prima casă dintr-o serie de patru pe care le dezvoltăm pentru 47 de copii şi tineri din Centrul de Plasament „Elena Doamna” şi prima casă de acest tip din judeţ.
TIFF are maşină oficială
Mercedes-Benz este maşina oficială a Festivalului Internaţional de Film Transilvania. Evenimentul va avea loc în perioada 31 mai - 9 iunie la Cluj Napoca.
Astfel, autoturismele Mercedes-Benz si autovehiculele comerciale usoare Vito si Sprinter vor asigura transportul invitatilor si al organizatorilor pe durata festivalului.
SmartBill a finalizat procesul de rebranding
SmartBill finalizează proiectul de rebranding şi adoptă o nouă identitate vizuală, fiind primul ecosistem software de business din România.
SmartBill a fost lansat în primăvara anului 2007 de către cei 3 fondatori: Ioana şi Radu Hasan şi Mircea Căpăţînă. Prima versiune a fost codată de către Radu şi Ioana şi era un program care emitea, într-un mod facil, facturi si chitanţe, iar pentru companie avea ca scop să aducă venituri timp de 1-2 ani pentru a le da posibilitatea să dezvolte alte proiecte.
12 ani mai târziu, echipa SmartBill numără peste 65 de specialişti, peste 60.000 de CIF-uri au plătit pentru licenţă sau abonament şi peste 15 miliarde de euro au fost facturati prin program, iar investiţia companiei în versiunile curente ale SmartBill depăşeşte 3 milioane de euro.
Procesul de rebranding a fost facut cu ajutorul agentiei Storience
Ioana Proca, Brand Consultant Storience:
“Noua identitate marchează acest moment important în evoluţia brandului SmartBill: trecerea de la o colecţie de software-uri la un ecosistem de business cu intenţia de a face mai eficientă şi mai plăcută administrarea afacerii.
Monograma S din logo reprezintă ecosistemul, un întreg format din elemente compatibile, dar şi echipa SmartBill, care se poziţionează ca o echipă extinsă a antreprenorului.”
Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
Trimite un comentariu