Brandul de cafea Jacobs şi-a făcut o mini-serie interactivă. Alex Coteţ, de la Sector 7, este personajul principal în noua campanie Jacobs, o mini-serie interactivă, în care utilizatorii îşi aleg continuarea filmului. La fel ca în cazul Black Mirror - Bandersnatch, de pe Netflix.
Alex Coteţ joacă rolul unui tânăr care are parte de o surpriză care declanşează acţiunea. Primeşte bilete la „festivalul preferat”. De-aici, utilizatorul trebuie să-l ajute cu mai multe decizii, printre care partenerul cu care va merge la festival. Povestea se ramifică astfel în mai multe fire epice cu finaluri diferite.
Producţia este semnată de agenţia Minio Studio şi este parte a unei campanii de promovare pentru cafeaua rece Jacobs, informează reprezentanţii companiei. Filmuleţele se văd pe site-ul cafearecejacobs.ro.
Cele două echipe care s-au ocupat de campanie, de la Minio Studio şi Jacobs:
Minio Studio
- Ilinca Văleanu – Account Manager
- Marius Cioroabă – Senior Copywriter
- Marius Marin – PR Manager
- Amza Ionescu – Senior DTP
- Mihai Bălan – Senior Art Director
- Ovidiu Stroe – Shopper Account Manager
- Ana Croveanu – Graphic Designer
- Paul Cotor – Head of Creatives
- Călin Ionescu – Head of Accounts
- Ioana Mucenic - CEO
Jacobs Douwe Egberts România
- Mihaela Pănoiu – Brand Manager Cafea Instant
- Ioana Moisă – Marketing Assistant
Nu este pentru prima dată când un brand alege să-şi promoveze un produs printr-o mini-serie interactivă. La începutul acestui an Lidl a lansat seria online „Legendele urbane”.
Citeşte şi:
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Trimite un comentariu