Skip to main content

Din companie, în agenţie. Nida Halit este noul Head of Corporate la GMP PR

 
Din companie, în agenţie. Nida Halit este noul Head of Corporate la GMP PR

Nida Halit, fost PR în compania Telekom, se alătură echipei GMP PR pe poziţia de Head of Corporate, urmând să coordoneze şi să dezvolte echipa de comunicare corporate a agenţiei.

Publicitate

Cu o experienţă de peste 10 ani în zona de corporate communication, Nida va asigura zona de consultanţă strategică şi de business pentru clienţii-companii din portofoliu, anunţă reprezentanţii GMP.

Nida Halit:

„Am ales să revin într-o agenţie în primul rând pentru că GMP PR are o echipă de oameni frumoşi, cu idei originale şi foarte deschişi. Proiectele şi campaniile pe care agenţia le desfăşoară sunt inedite, clienţii regăsind tendinţele internaţionale de comunicare în fiecare acţiune realizată de GMP PR.”

„Îmi propun să construiesc o echipă de corporate în linie cu valorile agenţiei şi, împreună, să devenim contactul de încredere pentru clienţii agenţiei atunci când vine vorba de consultanţă în business.

Mediul de afaceri, în acest moment, cunoaşte atât beneficiile, cât şi provocările exploziei informaţionale. Modelele de business sunt supuse schimbărilor, iar top management-ul companiilor trebuie să ia cele mai bune decizii atunci când vine vorba de comunicarea cu toate segmentele de public vizate. În aceste condiţii, departamentul de corporate GMP PR va asigura consultanţă de business în comunicare cu impact relevant asupra business-ului clientului şi în concordanţă cu dezvoltarea societăţii informaţionale”, a continuat ea.

Ioana Mănoiu, General Manager GMP PR, a completat:

„În 2019, business-ul GMP PR a crescut foarte mult şi nevoile pe zona de corporate s-au diversificat. Ne-am dorit să completam expertiza noastră cu un consultant cu experienţă vastă şi din partea clientului, pentru a putea înţelege mai bine nevoile clienţilor noştri şi a le aduce cât mai multa valoare în fiecare zi. Venirea Nidei este doar începutul, vrem să creştem echipa de corporate cu alţi consultanţi cu experienţă şi spirit antreprenorial.”

Carte de vizită

Înainte de a prelua departamentul de Corporate GMP PR, Nida a fost Media Relations & External Communications Expert la Telekom Romania, unde a coordonat campaniile din zona B2C.

Anterior, a fost Senior Communications Consultant la agenţia de PR & PA Grayling Romania, unde a gestionat zona de comunicare corporate pentru clienţi din zona de business şi finance, transport-logistică şi industria chimică.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus