COMUNICAT. Până mai ieri, niciun produs de beauty nu era cu adevărat primit de comunitate până ce nu avea loc evenimentul de lansare. Locaţie elegantă, decoruri creative, mâncare sofisticată, şampanie, networking şi testare de produs.
Reţeta bine ştiută a primit un facelift major în noul context dictat de pandemia din 2020. Ce nu a reuşit, însă, să schimbe noul context este nevoia de îngrijire şi frumuseţe a femeilor. Şi interesul lor de a afla ce este nou pe piaţa de beauty.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament.
Astfel, cu ocazia îmbogăţirii portofoliului Neutrogena® cu o noua gamă de produse de îngrijire facială, echipa Ogilvy România şi Johnson& Johnson au organizat primul eveniment de beauty desfăşurat pe Zoom.
„Aveam acest eveniment pe agendă de foarte multă vreme, gândit şi planificat fără niciun virus pe lângă noi. Dar, pentru că adaptarea este singura arma la îndemână, am ales să punem în prim plan siguranţa şi am rescris un eveniment glossy într-un context digital.
Am păstrat şi elemente surpriză de offline pentru invitaţii noştri, cu scopul de a face acest eveniment cât mai prietenos. Cine mai spune astăzi că un brunch nu se poate lua simultan online sau că un produs nu poate fi testat în timpul unei conferinţe pe Zoom?” (Reprezentanţii Ogilvy România)
În dimineaţa evenimentului invitaţii au primit tot ceea ce i-ar fi putut bucura în cadrul unui eveniment clasic de beauty, un brunch livrat împreună cu noua gamă de produse, precum si elemente de decor, astfel încât să poată recrea direct la ei acasă o atmosferă care să le amintească de lansările de produse de beauty pre-pandemie.
GALERIE FOTO.
Neutrogena®, primul brand de produse pentru îngrijirea pielii recomandat de medicii dermatologi, este cunoscut în România pentru produsele sale de îngrijire a mâinilor şi a buzelor care au la bază Formula Norvegiană. Neutrogena continuă să facă investiţii importante în cercetare în domeniul îngrijirii faciale şi astfel a introdus pe piaţă o noua gamă de produse. Aceastea vor fi prezente în farmacii, drogherii şi magazinele online selectate.
Ogilvy România face parte din reţeaua internaţională Ogilvy şi oferă pieţei locale următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence şi servicii de strategie digitală. Portofoliul de clienţi cuprinde companii pentru care Ogilvy România dezvoltă campanii de comunicare, atât la nivel internaţional, cât şi la nivel local - Philips, Dr. Oetker, Kimberly Clark, IBM, Montefarmaco, Bayer, Sanofi, Berlin – Chemie, Leroy Merlin, Globalworth, Dr.Max, OMV Petrom, Johnson & Johnson, Sonae Sierra, Sodexo şi alte companii de renume. Mai multe detalii despre campaniile dezvoltate de Ogilvy România, pe contul de Facebook.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
Secţiunea COMUNICATE este un instrument de promovare eficientă a seviciilor oferite de firme din comunicare, mass-media, publicitate, din zonele conexe, dar şi din alte câmpuri de activitate.
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
Trimite un comentariu