#PovesteaMea.Cum este viaţa de agenţie? Cum ajungi să lucrezi în publicitate şi comunicare? Ce este cel mai dificil? Ce îţi aduce cele mai mari satisfacţii. Poveşti, la #povesteaMea.
Astăzi, Laura Moisiu, Senior Consultant la Graffiti PR. „Viaţa în agenţie nu e un drum lin, e unul cu serpentin”, susţine Laura. Însă de ce a ales să meargă pe acest „drum”?
„Pentru că îmi place să lucrez cu oamenii şi să fiu într-o continuă căutare de idei. Pentru că e un loc care forţează limite, lărgeşte perspective şi încurajează dezvoltarea continuă”, spune Laura, pentru Paginademedia.ro.
Laura Moisiu lucrează în departamentul de Comunicare integrată şi are drept clienţi „Procter & Gamble (Fabric Care, Home Care, Hair Care), CCHBC, Ciuc, Teach for Romania şi noul sosit - Concordia”.
Paginademedia.ro: Care sunt cele mai mari „provocări” în a lucra într-un asemenea mediu?
Laura Moisiu: „Să poţi să te reinventezi/repliezi în permanenţă. Să ştii să câştigi, dar mai ales să pierzi. Să fii acel partener de călătorie pe care şi l-ar dori oricine.
Viaţa în agenţie nu e un drum lin, e unul cu serpentine, răscruci şi cu imprevizibil la orice pas. Important e să identifici ce iubeşti cu adevărat, pentru că de acolo vine puterea de care ai nevoie să găseşti noi resurse în tine, să te arunci cu capul înainte, să-ţi păstrezi focusul şi entuziasmul no matter what.”
Paginademedia.ro: Îţi mai aminteşti primul client cu care ai lucrat?
Laura Moisiu: „UPC. Tocmai lansaseră Smart Nation, o platformă online pentru copiii pasionaţi de tehnologie şi inovaţie.
Pe de o parte proiectul le dădea acces la informaţie şi mentorship, pe de alta parte îi încuraja să îşi pună creativitatea la lucru şi să vină cu idei care să îi transforme în surse de inspiraţie.”
Paginademedia.ro: Care a fost cel mai difcil proiect pe care l-ai realizat alături de echipa ta?
Laura Moisiu: „N-aş zice dificil, ci mai degrabă challenging. Un proiect regional, cu o componentă mare de producţie, întâmplat anul trecut.
Timp scurt, complexitate ridicată, multe lucruri care puteau să nu meargă conform planului.”
Paginademedia.ro: Clientul preferat?
Laura Moisiu: „Mă consider norocoasă. Am nişte clienţi faini, cu care am legat o relaţie bazată pe încredere, respect şi suport. N-aş putea sa aleg un singur proiect, dar da, am un brand de suflet. E cumva intuitiv – just take a look at my hair.”
Laura Moisiu, despre publicitatea din România: „Social şi mobile advertising-ul s-au transformat din nice to have în must have”
Am întrebat-o pe Laura şi despre evoluţia publicităţii şi transformarea ei în ultimul deceniu. „A evoluat în pas cu consumatorul şi cu noile realităţi din viaţa lui”, susţine ea.
Paginademedia.ro: Cum vezi publicitatea de acum, în comparaţie cu cea din 2010?
Laura Moisiu: „Publicitatea a evoluat în pas cu consumatorul şi cu noile realităţi din viaţa lui. Social şi mobile advertising-ul s-au transformat din nice to have în must have.
Zona de video a cunoscut o expansiune şi o diversificare. Contentul de calitate, relevant, useful a devenit un diferenţiator în avalsanşa zilnică de ads, postări şi mesaje din feed.
Integrarea noilor tehnologii(AR, VR, etc.) a contribuit la noi moduri de interacţiune – mai meaningful, mai memorabile. User generated content-ul, recomandările din partea prietenilor sau a influencerilor au început să fie din ce în ce mai importante. Accesul la data a ajutat la personalizarea mesajului şi la ajustare rapidă.
Autenticitatea şi having a brand purpose fac diferenţa când vine vorba de obţinerea deschiderii consumatorului şi construirea unei relaţii cu el pe termen lung.”
Paginademedia.ro: E greu să lucrezi remote în această perioadă?
Laura Moisiu: „Obişnuinţa e şi cel mai bun prieten, şi cel mai mare dusman. E clar că pandemia ne-a scos din ea şi ne-a dat un test inopinat de adaptabilitate şi anduranţă.
Ne-a cerut să regândim, reajustăm, reconstruim peste noapte. Ne-a aşezat într-o relatie la distanţă cu colegii, clienţii şi partnerii şi ne-a făcut să găsim soluţii să o facem să funcţioneze.
E diferit. Ne-am mutat din aceeaşi camera în aceeaşi platforma. De unde în trecut de abia deschideam Teams-ul, acum cred că îl putem manevra chiar şi cu ochii închişi. Apoi, într-adevăr, work from home-ul ne-a oferit mai multă libertate în conturarea programului.
Dar a facut şi ca liniile separatoare dintre working time şi anything else time să nu mai fie clar trasate.”
Paginademedia.ro: Ce fel de cerinţe au clienţii în această perioadă de pandemie?
Laura Moisiu: „Business as usual ++. Acum mai mult ca oricând clienţii au nevoie să vadă agilitate. Dar şi proactivitate şi inovaţie în termeni de servicii şi produse.”
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
My friend world ........from algerai